سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1398/12/05 - 11:09

رشد بیش از 3 برابری ارسال آثار ادبی و هنری به دبیرخانه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور

اختتامیه نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور استان آذربایجان شرقی با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدا و با تجلیل از 100 برگزیده ادبی و هنری این دوره از جشنواره برگزار شد.

علی رضایی دبیر هفدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در گفتگو با کوله بار با اشاره  به اینکه اختتامیه نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور استان آذربایجان شرقی با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدا و با تجلیل از 100 برگزیده ادبی و هنری این دوره از جشنواره در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 4 هزار اثر ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور به دبیرخانه استانی آذربایجان غربی ارسال شده است که از این میان، نفرات برگزیده تجلیل شدند.

وی ادامه داد: بحمدالله امسال شاهد رشد و توسعه برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور در استانهای مختلف کشور همچون یزد، تبریز،ارومیه، شیراز، گلستان، کرمان،سمنان،گیلان،تهران،مازندران،خوزستان و البرز بوده ایم.

رضایی تاکید کرد: امسال ارسال آثار ادبی و هنری به دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با رشد بیش از 3 برابری مواجه بوده است و این نشان می دهد که سال به سال شاهد رشد و توسعه این جشنواره مردمی هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.