سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/01/28
د, 1396/02/18 - 08:33
بر اساس نتایج اولیه

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور جدید فرانسه شد

«امانوئل ماکرون» نامزد مستقل میانه‌روی جنبش «پیشرو» با غلبه بر رقیب راست افراطی خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور به کاخ الیزه راه یافت.
به گزارش كوله بار، شبکه خبری «فرانس 24» دقایقی پیش با استناد به نتایج اولیه، از پیروزی «امانوئل ماکرون» در انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه خبر داد.
 
بر اساس اطلاعات منتشره از سوی مؤسسه نظرسنجی IPSOS، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه دقایقی پیش در سراسر این کشور پایان یافت و «امانوئل ماکرون» که از سال 2014 به عنوان وزیر اقتصاد وارد دولت فرانسه شده و تا پیش از این به لحاظ سیاسی برای عموم فردی ناشناس بود، با کسب 65.5 درصد آراء و غلبه بر «مارین لوپن» با 34.5 درصد آراء، به عنوان رئیس‌جمهور جدید فرانسه سکان‌دار 5 سال آینده کاخ الیزه شد.
 
بر اساس آمار اولیه منتشره، «امانوئل ماکرون» موفق شد در این انتخابات بیشترین میزان آراء را از آن خود کند و با غلبه بر «مارین لوپن» راست افراطی، پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و مستأجر جدید کاخ الیزه شود.
 
اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های مختلف صورت گرفته در این کشور نیز چنین رویدادی را پیش‌بینی کرده بودند و می‌توان گفت که نتیجه حاصله چندان دور از انتظار نبوده است.
 
انتهای پیام/م/
فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.