سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1397/12/27 - 20:49
بازیگر سریال "بازی با مرگ" در گفتگو با کوله بار:

آثار ادبی وهنری در حوزه دفاع مقدس باید افزایش یابد

اکبری گفت: معتقدم که آثار ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس باید افزایش یابد چرا که هر اثر هنری و ادبی در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس می تواندد بر روی جوانان اثرگذار باشد.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا باعث کم رنگ شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه شود، گفت: در حال حاضر یکی از تاکتیک های دشمن برای سست کردن جوانان کشورمان نسبت به مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جنگ نرم و استفاده از ابزارهایی همچون ماهواره است تا فرهنگ غرب را در کشور پیاده سازی کند و باعث ریشه کن شدن فرهنگ اسلامی شود و در این شرایط، باید در حوزه فرهنگی فعالیت های زیادی انجام دهیم تا سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن باشیم.

وی ادامه داد: وجود جشنواره های دفاع مقدس باعث افزایش آثار با موضوع ایثار و شهادت می شود و معتقدم که آثار ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس باید افزایش یابد چرا که هر اثر هنری و ادبی در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس می تواندد بر روی جوانان اثرگذار باشد و آنها را نسبت به مفاهیم دفاع مقدس علاقمند کند.

اکبری با بیان اینکه آثار ادبی و هنری دفاع مقدس یادآور اتفاقات، حماسه آفرینی ها و رشادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: آثار مکتوب و تصویری این آثار باعث ماندگار شدن فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی و فردا می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وجود جشنواره هایی همانند جشنواره سرزمین نور که در بدنه راهیان نور قرار دارد و ارتباط مستقیمی با نسل های امروزی و زائران راهیان نور دارد می تواند یک نقطه روشن در آثار دفاع مقدس محسوب شود چرا که این آثار با هنرنمایی نسل های امروزی و زائران راهیان نور ثبت می شود و می تواند تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.