سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
چ, 1395/11/27 - 06:12
معرفي کتاب

آدم‌ها در قاب این شهید نمی‌میرند

کتاب «آدم‌ها توی قاب من نمی‌میرند» شامل خاطراتی درباره زندگی شهید سعید جانبزرگی از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ رسید.
به گزارش کوله بار، پانزدهمین جلد از مجموعه «از چشم‌های» انتشارات روایت فتح، روایت زندگی شهید سعید جانبزرگی از دید خانواده و دوستان و نزدیکان اوست که به تازگی به چاپ رسیده است.
 
اعظم پشت مشهدی این کتاب را در 184 صفحه به نگارش در آورده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «هنوز حرفش توی گوشم هست «دوربین من باعث می‌شه تا مردمی که توی دوردست‌ها زندگی می‌کنند، به مردانی فکر کنند که سال‌های جوونی خودشون رو دستخوش شعله‌های نبرد سنگین زرهی کردند. من به این باور رسیدم که آدم‌های توی قاب من هرگز نمی‌میرند و من به اون‌ها عمر جاودان می‌بخشم».
 
 
 
دوست نداشت بیشتر از چهل سال عمر کند. زیاد در مورد مرگ و توشه آخرت حرف می‌زدیم. همیشه می‌گفت «دلم می‌خواد قبل چهل سال شهید بشم یا برم! اگه فقط یه روز از چهل سالگیم بگذره و زنده باشم وحشت تمام وجودمو می‌گیره صادق». هنوز 37 سالش پر نشده بود که جواب معامله‌اش با خدا را گرفت و شهید شد. یک جمله معروف داشت که خیلی دوستش داشتم هیچ‌کس بدون تلاش به زیارت آفتاب نخواهد رفت».
 
انتشارات روایت فتح کتاب «آدم‌ها توی قاب من نمی‌میرند» را در شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 10 هزار تومان منتشر و روانه بازار کتاب کرد.
 
انتهاي پيام/م.
تسنيم

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.