سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ی, 1397/12/26 - 10:21
مسئول اردویی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با کوله بار خبر داد

آغاز اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در بندرعباس/ هرمزگان میزبان روزانه یک هزار زائر راهیان نور دریایی

باقرزاده گفت: راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس از 25 اسفند آغاز شده و تا 12 فروردین ماه سال جدید، روزانه میزبان هزار نفر از زائران راهیان نور است.

مجید باقرزاده مسئول اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس، روز شنبه 25 اسفند با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان کشوری در اسکله پشت شهر بندرعباس افتتاح شد.


وی ادامه داد: راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس از روز گذشته آغاز شده و تا 12 فروردین ماه سال جدید روزانه میزبان هزار نفر از زائران جهت بازدید میدانی از خلیج فارس، جزیره هرمز و عملیات های مقابله به مثل انجام شده در خلیج فارس است .


باقرزاده تاکید کرد: در شیفت صبح، یک فروند و در شیفت عصر، دو فروند شناگر، زائران راهیان نور را برای بازدید از مناطق جنگی در دریا حمل می کند و در طول مسیر، راویان دفاع مقدس برایشان روایت گری می کنند و برنامه ها و مسابقات فرهنگی برای زائران عزیز تدارک دیده شده است.


مسئول اردویی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور در راهیان نور دریایی، از یادمان شهدای گمنام و قلعه پرتغالی ها بازدید می کنند و با رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدای دریا، بیشتر آشنا می شوند.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.