سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ش, 1396/03/27 - 09:33
مسئول اردویی راهیان نور سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با کوله بار خبر داد

آمادسازی اردوگاه راهیان نور دزلی با ظرفیت بیش از 400نفر

غلامی گفت :علاوه بر اردوگاه دزلی،3 اردوگاه شهید نصر الهی بانه ،شهید قهاری مریوان و بروجردی سنندج پذیرای مسافران راهیان نورخواهند بود.  

فرهادغلامی مسئول اردویی راهیان نور سپاه بیت المقدس در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهارداشت:حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی استان کردستان چشمگیر است و با توجه به این حضور شایسته، اقداماتی در خصوص اسکان این عزیزان صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد:در همین راستا و با توجه به اعزام های گسترده کاروان های راهیان نور زائر سرای دزلی شهرستان سرو آبادباظرفیت بیش از 400 نفر طراحی و کار ساخت آن در دستور کار قرارگرفت.

 

غلامی در همین زمینه یادآو شد:با تلاش های صورت گرفته این اردوگاه در شرف اتمام ساخت است و به با تکمیل شدن بخش های مختلف آن شروع به پذیرش زائران راهیان نور می نماید.

 

مسئول اردویی راهیان نور سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد:علاوه بر این اردوگاه ،3 اردوگاه شهید نصر الهی بانه ،شهید قهاری مریوان و بروجردی سنندج پذیرای مسافران راهیان نورخواهند بود.

 

وی درپایان با بیان اینکه استان کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است ، خاطر نشان کرد:حماسه های ماندگاری در استان کردستان توسط غیورمردان این سرزمین آفریده شد که نیازمند تبیین و انتقال است.

 

گفتنی است 7 یادمان ؛تپه الله اکبر ،باشگاه افسران ، والفجر4، والفجر 10،سیران بند، بوالحسن و شهدای زریواردر  استان کردستان وجود دارد.

 

انتهای پیام/م

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.