سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1395/06/02 - 12:50

آمادگی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برای ترابری راهیان نور دانش‌آموزی

به گزارش کوله بار، سردار علی رزمجو که در نشست بررسی عملکرد اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در استان بوشهر سخن می‌گفت،  با اعلام این خبر توضیح داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش اردوهای راهیان نور است و یکی از استان‌های برتر کشور در این زمینه شاخته می‌شود. وی به تاثیرگذاری بالای اردوهای راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و حضور آنها در اردوهای راهیان نور زمینه ساز آشنایی با فرهنگ ایثار و فداکاری خواهد بود.
به گزارش کوله بار، سردار علی رزمجو که در نشست بررسی عملکرد اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در استان بوشهر سخن می‌گفت،  با اعلام این خبر توضیح داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش اردوهای راهیان نور است و یکی از استان‌های برتر کشور در این زمینه شاخته می‌شود.
 
وی به تاثیرگذاری بالای اردوهای راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و حضور آنها در اردوهای راهیان نور زمینه ساز آشنایی با فرهنگ ایثار و فداکاری خواهد بود. با توجه به همین موضوع باید گفت که این منطقه آمادگی ترابری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را در حوزه استحفاظی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و جزیره خارگ دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین تمامی اقشار جامعه بویژه جوانان تبیین شود از همین رو تلاش داریم که بهترین خدمات و امکانات در بحث اردوهای راهیان نور در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد. باید برنامه‌های فرهنگی به خوبی و با کیفیت مناسب اجرا شوند تا اثرگذاری لازم را داشته باشند.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.