سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/01/28
د, 1398/03/13 - 10:27

آمادگی ۱۱ هزار گروه جهادی در بازسازی مناطق سیل زده

جانشین سازمان بسیج سازندگی از آمادگی ۱۱ هزار گروه جهادی در بازسازی مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش کوله بار، حمیدرضا الله‌بداشتی در جلسه عملیات اجرایی منازل تخریبی در مناطق سیل‌زده استان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: سیلاب خروشانی که در لرستان به وقوع پیوست مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: لرستان استان سردسیری است و از آذرماه به بعد نمی‌توانیم بتن سازی کنیم و باید سریع‌تر در طی چهار ماه کار احداث منازل آسیب دیده از سیل را به انجام برسانیم.

الله‌بداشتی با بیان اینکه قرار شد بسترسازی و محل زمین را در مراحل ابتدایی تعیین کنیم، افزود: اولویت اول ما برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و سایر نیازمندهایی است که سپاه تشخیص دهد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی افزود: اگر بخواهیم برنامه را هدفمند پیش ببریم ۱۱ هزار نیرو کمربسته ولایی آماده همکاری در مناطق سیل‌زده لرستان هستند. ما در این راستا طرح جهاد همبستگی ملی را آوردیم که با همکاری بسیج محلات از بدنه مردم برای تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زده کمک می‌گیریم. به عنوان مثال برای ساخت واحد ۷۰ متری ۱۱۰ میلیون نیاز داریم و بخشی از این اعتبار را توسط مردم محقق می‌کنیم.

وی یادآور شد: فرم‌های صاحبخانه باید هر چه سریع‌تر تأیید و تکمیل شود؛ متأسفانه علیرغم آمادگی خوبی که داریم یک برگه فرم هم تسلیم ما نشده است. ما هنوز دچار بحث‌های اولیه ساخت هستیم. سردسیری لرستان را در نظر بگیریم.

الله‌بداشتی گفت: علی رغم اینکه سیل خوزستان بعد از لرستان آمد اما خوزستانی‌ها در ساخت و سازها جلوتر هستند. بسیج و سپاه به عنوان نیروی مردم محور می‌خواهد به ساخت و سازها کمک کند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: لیست خانوارهای کمیته امداد و بهزیستی که از سیل آسیب دیده اند، تهیه شود و در اختیار بسیج قرار داده شود. هماهنگی‌ها و تفاهم‌نامه‌های خوبی منعقد کردیم و دوستان سازندگی بسیج تمام‌قد آماده هستند که اقدامات لازم را انجام دهند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.