سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1396/06/27 - 08:15
نقوی حسینی مطرح کرد:

آمریکا با اعمال تحریم‌ها به دنبال توقف برجام است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه ایران، گفت: اعمال تحریم‌ها و بهانه‌ جویی‌ها از سوی آمریکا با هدف توقف برجام صورت می‌گیرد.
به گزارش کوله بار ، «سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در خصوص تحریم‌های اخیر آمریکا علیه چند شخصیت حقوقی و حقیقی ایرانی اظهار داشت: کنگره آمریکا برای شانزدهمین بار اقدام به تحریم ایران کرده است.
 
وی افزود: این اقدام خصمانه آمریکا قطعا نقض برجام محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که آمریکا غیرقابل اعتماد است و پای‌بندی به تعهدات خود ندارد.
 
نقوی حسینی تصریح کرد: آمریکا با اعمال این تحریم‌ها به دنبال توقف برجام است و در این راستا بهانه‌جویی‌‌های مختلفی نظیر ادعاهایی برای بازدید از اماکن نظامی ایران مطرح می‌کند.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را به هیچ بیگانه‌ای نمی‌دهد و برجام نیز این موضوع را تایید می‌کند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به دنبال توقف برجام نیست اما آمریکایی‌ها با بهانه‌ جویی‌های مختلف تلاش دارند ایران را مقصر نشان بدهند و پس از آن برجام را متوقف کنند و هزینه‌های توقف برجام را به گردن ایران بیاندازند.
 
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر به این نتیجه برسد که طرفین برجام به این معاهده بین المللی متعهد نیستند و نفعی برای ملت ندارد، تصمیم دیگری خواهد گرفت.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.