سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1395/10/25 - 08:41
نویسنده کتاب" آن سوی جنگ" در گفتگو با کوله بار :

"آن سوی جنگ" درآمدی به ابعاد و ناگفته های جنگ از زبان دشمن است

انصاری جابری گفت :400 ساعت مصاحبه صورت گرفته فرصت مناسبی برای پرداختن به ابعاد مختلف و رشادت های آفریده شده است که نا گفته های جنگ را روایت می کند.

دکتر رحیم انصاری جابری نویسنده کتاب آن سوی جنگ در گفتگو با کوله بار اظهار داشت: این اثر پرداختی است از 14 محور جنگ از زبان دشمن است که بیش از ماه ها گردآوری اطلاعات در این زمینه  نیازمند تلاش بیشتر است و انتظار می رود تا سال آینده روند گردآوری اطلاعات تکمیل گردد.

 

 

 

 

 وی با بیان اینکه یکی از کارهای صورت گرفته مصاحبه با 100 افسر عراقی است شرکت کننده در جنگ تحملی رژیم بعث علیه جمهوری اسلامی ایران می باشد اظهار داشت:پرداختن به جنگ از دیگاه دشکن نگاه جدیدی در حوزه نشر دفاع مقدس میباشد  و تلاسش داریم یک مجموعه مسند و جامع در طی مصاحبه ها و تحقیقات صورت گرفته تدوین نماییم.

 

 

 

انصاری جابری عنوان کرد:بخش های مورد نظر در خصوص؛ محورهای زرهی،اطلاعات، مهندسی، و تاکتیک های طراحی شده در طول جنگ تحمیلی می باشد.

 

 

 

 

این استاد دانشگاه ادامه داد:400 ساعت مصاحبه صورت گرفته  فرصت مناسبی برای پرداختن به  ابعاد  مختلف و رشادت های آفریده شده است که نا گفته های جنگ را روایت می کند.

 

 

 

دکتر جابری انصاری در پایان تصریح کرد:پژوهشگران شرکت کننده در طرح 17 نفر به سرپرستی  اینجانب  می باشند که در آغاز طرح  تا به  امروز حضور فعال و مستمری در گرد آوری  و تجزیه و تحلیل اطلاعات داشته اند.

 

 

 

انتهای پیام/م

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.