سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
د, 1398/03/13 - 10:30

آیت‌الله حسینی بوشهری:شهدای مدافع حرم افتخار اسلام هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهدای مدافع حرم غیرایرانی افتخار اسلام هستند.

به گزارش کوله بار، آیت الله حسینی بوشهری شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری که با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به مراحل زندگی بشر گفت: مرگ در روزهایی که رحمت الهی را شامل حال انسان می‌کند، مرگی است که باعث عاقبت بخیری انسان می‌شود؛ مهمترین مرگی که در زندگی انسان است، مرگ همراه با شهادت است.

وی افزود: انسان‌هایی که در جبهه کفر و در جبهه گناه از بین می‌روند، مشمول مرگ‌های بد می‌شوند؛ باید به دنبال مرگی باشیم که مورد عنایت خداوند است. مرگ و زندگی که در راه رضایت اهل بیت (ع) باشد، همان سعادت واقعی است؛ خوشا به حال شهدایی که در حال جهاد در راه خدا به شهادت رسیدند؛ اگر کسانی در جمعه و شب جمعه شهید شوند مجمع خیرات به سمت آنها روان می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه بیان کرد: خانواده‌های شهدا، آبرو و عزت اسلام هستند زیرا در فرهنگ دینی ما، اسلام دارای مرز نیست؛ رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهدای مدافع حرم غیر ایرانی فرمودند که اجر این شهدا از این جهت که در غربت برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) شهید شدند، مضاعف است.

حسینی بوشهری اظهار کرد: یک سری انتخاب‌های از روی ترس و نوع دیگری از انتخاب‌ها از روی طمع است؛ برخی از افراد بودند که هم برای غدیر و هم برای سقیفه شعر سرودند؛ برخی از انتخاب‌ها نیز بر اساس ملاک طایفگی و برخی انتخاب‌های دیگر نیز از روی جو زدگی است؛ بهترین انتخاب، انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت و درک درست است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهدای ما بخاطر انتخاب اهل بیت (ع) که بهترین انتخاب است این مسیر مقدس را انتخاب کردند؛ انتخاب‌های اهل بیت (ع) از نوع پنجم است که همان انتخاب بر اساس رضایت محض الهی است.

وی گفت: داعش برای تصرف عراق و سوریه آمده بود و مرحله بعد حرکت او، حمله به سمت ایران بود؛ همه این جنایات برای حفظ امنیت اسرائیل بود ولی نقشه آنها با شکست مواجه شد؛ امروز هم به دنبال معامله قرن هستند و مردم ما وارد این جریان شدند و این معامله را با شکست مواجه کردند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.