سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1399/03/03 - 12:14

بیانیه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به مناسب سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی

نماد مقاومت و پیروزی ایران انقلابی در جنگ تحمیلی، آزادسازی خرمشهری بود که با خون جوانان وطن «خونین شهر» شده بود و پس از دو سال به آغوش میهن بازگردانده شد و امید شیاطین بزرگ و کوچک را برای اضمحلال حکومت الله در گیتی به ناامیدی بدل ساخت.

به گزارش کوله بار،  همزمان با فرا رسیدن ۳ خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

تاریخ از یاد نخواهد برد پس ازسال ها ظلم و تباهی طاغوتیان، نهال نوپای انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه و شجاعانه امام خمینی (ره) و همراهی آحاد و اقشار مردم مسلمان و آزاده ایران زمین، استقلال و آزادی مؤمنانه را به بشریت ارزانی داشت و ثابت کرد که می توان دین و سیاست را در قالب «مردم سالاری دینی» در کنار هم تعریف کرد. سردمداران استعمار و استکبار جهانی حق داشتند موفقیت این شکل جدید مردمداری و حکومت داری را تاب نیاورند و لذا از همه فرصت ها برای نابودی انقلاب در اولویت اول و انحراف انقلاب از آرمان های بلند خود در اولویت دوم استفاده کردند. تحریم های سیاسی، اقتصادی، ترورها، کودتاها، نفوذ در ارکان نظام اسلامی، تحریک قومیت ها و اقلیت های دینی و فکری و امثال این ها در دوسال اول پیروزی به جایی نرسید و در نهایت همه دنیای کفر پشت سر بعثی ها قرار گرفتند تا به زور اسلحه و جنگ نظامی این نهال نوپا را قلم کنند.

آری تاریخ از یاد نخواهد برد که فرزندان انقلاب اسلامی با تن در مقابل تانک قرار گرفتند و با اتکال به خداوند و توسل به اولیاء الله و باور کردن توانائی های بالقوه و بالفعل خود، همگی «دفاع مقدس» را سرلوحه کار قرار دادند و نه تنها مقاومت کردند که در ادامه هشت سال مبارزه مستقیم در زمین و هوا و دریا با دشمنان انقلاب، با استقامتی مثال زدنی سیلی های محکمی به اربابان زر و زور زدند و بارقه های امید را برای تغییر موازنه های قدرت جهانی به نفع مستضعفان و مظلومان عالم زنده کردند.

نماد مقاومت و پیروزی ایران انقلابی در جنگ تحمیلی، آزادسازی خرمشهری بود که با خون جوانان وطن «خونین شهر» شده بود و پس از دو سال به آغوش میهن بازگردانده شد و امید شیاطین بزرگ و کوچک را برای اضمحلال حکومت الله در گیتی به ناامیدی بدل ساخت.

به فرموده رهبری عزیز و مقتدر انقلاب اسلامی «راهیان نور» فن آوری استفاده از معدن تمام نشدنی دفاع مقدس است که سال های سال علاقمندان به مقاومت و پیروزی در سایه دین و معنویت را به سرزمین های حماسه و شهادت می برد و راه موفقیت در ایجاد تمدن جدید بشری را با محوریت حکومت آخر الزمانی مهدی موعود، رمز گشایی می کند. در همین راستا قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، اعلام میدارد که راهکار اصلی پیروزی جبهه مقاومت در خرمشهرهای پیش رو به خصوص نابودی اسرائیل و حامیانش در قلب تمدن اسلامی، همان مقاومت و جهادی است که در آزادسازی خرمشهر سال 1361 هجری شمسی رقم خورد و ان شاء الله مراحل پایانی «عملیات الی بیت المقدس» به برکت خون و شهادت سلیمانی ها و ابومهدی ها نزدیک است و نکته مهم این دوران حساس و پیچ تاریخی همین تناور شدن نهال انقلاب اسلامی است که شاخ و برگش تا بیخ گوش رژیم اشغالگر قدس کشیده شده و بزودی این صدا در قدس شریف طنین انداز خواهد شد که « بیت المقدس آزاد شد» و «قدس را خدا آزاد کرد». «الذین جاهدوا فینا، لنهدینهم سبلنا» عنکبوت 69

«قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج»   

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.