سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1399/01/25 - 12:33
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان:

خدمات خادم الشهدا گیلانی در راستای مقابله با ویروس کرونا ستودنی است

ستیزه با بیان اینکه رزمندگان جبهه سلامت گیلان به صورت خودجوش در حال فعالیت در بحران کرونا ویروس هستند، گفت: ۶۷ هزار ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده توسط رزمندگان جبهه سلامت گیلان تولید شده است.

به گزارش کوله بار، محمدعلی ستیزه مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به بحران کرونا ویروس، اظهار کرد: در این بحران همه نیروهای توانمند سپاه با روحیه اخلاص و ایثار در میدان مبارزه قرار دارند.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است، گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا، ۴۵۰ خادم برادر و ۷۵ خادم خواهر و ۱۸ تیم ضدعفونی کننده خادم برادر در قالب خادم شهدا در تمامی شهرستان‌های گیلان لباس خدمت یه تن کرده و به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
 
وی به از حضور خادمین الشهدا در مبارزه با کرونا ویروس پرداخت و تصریح کرد: خادمین شهدا در عملیات هر یک به نیابت یک شهید در رزمایش بیولوژیک شرکت کرده‌اند.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان به سخنان زیبای سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی اشاره و اذعان کرد: این شهید بزرگ‌وار فرموده است که عجیب است که باز هم این همان دهکده جهانیست که در زیر نور آسمانش بسیجیان رمل‌های فکه زیسته اند، همان دهکده جهانی که در نیمه شب هایش ماه هم بر کازینوهای لاس‌وگاس می‌تابیده، هم بر حسینه دو کوهه و هم بر گورهایی که در آن بسیجیان از خوف خدا و عشق به او می گریستند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.