سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1398/10/23 - 14:53
رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد

رشد ۲۷ درصدی اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه

عزیزی از رشد ۲۷ درصدی اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی می‌توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش‌آموزان را به گونه‌ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

به گزارش کوله بار،موسوی معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین به آموزش راه و رسم زندگی کردن به دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای جامعه، گفت : اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی را فراهم می‌کنند تا دانش‌آموزان با شهدا و رزمندگان آشنا شده و از آن‌ها الگوبرداری کنند.

او گفت : اردو‌های راهیان نور به دانش آموزان راه و رسم درست زندگی کردن می‌آموزد و آن‌ها را مهیای زندگی می‌کند.

یونس عزیزی دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اثربخشی زیاد اردو‌های راهیان نور دانش اموزی، گفت: باید در جهت کیفی‌سازی این اردو‌ها کار شود.

او گفت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی می‌توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش‌آموزان را به گونه‌ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به رشد ۲۷ درصدی اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه در سال جاری داشت و افزود: امسال شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشیم.

عزیزی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون ۸۴۵۳ نفر از دانش‌آموزان دختر استان کرمانشاه در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شده‌اند که این میزان ۱۲۵ درصد سهمیه ابلاغی استان را شامل می‌شود.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، افزود: همچنین امسال حدود ۱۵۸۴ دانش آموز دختر استان به اردو‌های راهیان نور جنوب در استان خوزستان اعزام شده اند که بیش از ۱۰۰ درصد سهمیه استان است.

او با اشاره به آغاز اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه از اوایل بهمن، افزود: شاهد اعزام بیش از سهمیه ابلاغی دانش آموزان استان در قالب اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی در ادامه سال باشیم .

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.