سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
پ, 1398/10/26 - 19:23

مرحله دوم اعزام راهیان نور کرمان از جوار آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش کرمان گفت: مرحله دوم اعزام اردوهای راهیان نور کرمان از گلزار شهدای کرمان و از جوار آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.

به گزارش کوله بار، شورای آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز با حضور محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان و محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

در این جلسه محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اهمیت و نقش آموزش و پرورش اظهار داشت: کمک به آموزش و پرورش باقیات و صالحات است.

وی با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش در شهرستان‌ها باید جدی گرفته شود گفت: فرمانداران موظف به تشکیل شورای آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و استفاده از این ظرفیت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه پرورش در کنار آموزش بسیار اهمیت دارد افزود: مردم از ما می‌خواهند که فرزندان آنها به کمال برسند و آموزش و پرورش نقش هدایتگری دارد.

وی با بیان اینکه فرزندان باید هم از نظر ایمانی و اخلاق رشد کنند و هم علم آنها افزایش پیدا کند گفت: از وظایف شوراهای آموزش و پرورش که عمدتا سیاستگزاری است تشویق خیرین برای کمک به آموزش و پرورش است.

بصیری با اشاره به اینکه پرورش نسل نو و معتقد به خدا و اسلام وظیفه اصلی ما است و در شوراهای آموزش و پرورش باید مورد تاکید قرار بگیرد افزود: اردوهای راهیان نور یک ظرفیت بسیار خوب برای پرورش دانش‌آموزان در کنار آموزش آنها است که باید به آن توجه شود.

صدیقه مرادی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال گذشته تکلیف ما اعزام 14 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور بود اظهار داشت: به دلیل کمبود اعتبارات فقط توانستیم 7 هزار دانش‌آموز اعزام کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون 3 هزار و 555 دانش‌آموز دختر به این اردوها اعزام شده است افزود: مرحله دوم اعزام پسران است که به‌صورت نمادین از گلزار شهدای کرمان و از جوار آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور مهارت زندگی است و یک ظرفیت بسیار عظیم است گفت: تکلیف ما در سال جاری اعزام 9 هزار دانش‌آموز است که متاسفانه با کمبود اعتبارات روبه‌رو هستیم و نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.