سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1396/05/29 - 10:16
ارتقای آمادگی جسمانی و افزایش مهارت کارکنان اولویت این یگان است

ارتقای آمادگی جسمانی و افزایش مهارت کارکنان اولویت این یگان است

سردار حسن کرمی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه دومین دوره رقابت های دو صحرانوردی یگان های ویژه ناجا در همدان بیان کرد: دو صحرانوردی یکی از 28 رشته ورزشی فعال در یگان ویژه است که چهار هزار و 500 تن از نیروهای این یگان در این رشته در معرض آزمون قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت آمادگی یگان ویژه برای جابجایی و انجام ماموریت های مختلف تحقق این هدف نیازمند بالا بون توان جسمی است.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه های یگان ویژه افزایش آمادگی جسمانی نیروهای در حال خدمت در این یگان است تا بتواند در کمترین زمان ماموریت را به سرانجام برساند.
فرمانده یگان ویژه ناجا ادامه داد: همچنین در صورت زمانبر شدن عملیات، نیروها توان انجام ساعت ها ایستادگی در انجام ماموریت و توان حمل تجهیزات مختلف و سنگین برای زمان طولانی را داشته باشند.
سردار کرمی تاکید کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته سطح مسابقات یگان ویژه بسیار بالاتر از سایر نهادها بوده و یک روحیه آمادگی، نشاط و شادابی در یگان ها حاکم است.
وی تاکید کرد: افراد حاضر در رقابت های ملی یگان ویژه می توانند موجی از شادی و نشاط و آمادگی را پس از حضور در یگان خود به دیگر نیروها انتقال دهند. 
سردار کرمی تاکید کرد: نیروهای این یگان به هر میزان که جسم و بدن سالمی داشته باشند علاوه بر اینکه ماموریت های خود را به خوبی انجام می دهند میزان یادگیری آنها نیز افزایش می یابد.
وی خاطر نشان کرد: 6 نفر از کوهنوردان چهار استان صبح امروز با صعود به قله الوند همدان خود را برای صعود به قله زردکوه آماده کردند.
فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: استان همدان شهدای بزرگوار و والامقامی تقدیم این انقلاب کرده و رزمندگان این استان در دفاع مقدس نقش ارزنده ای داشته اند.
سردار کرمی با تقدیر از فرمانده یگان ویژه همدان به واسطه برگزاری این دوره از رقابت ها با عنوان شهید حججی اظهار کرد: ما مکلف به زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در برنامه های ملی و استانی هستیم.
وی تصریح کرد: برخی تصور نمی کردند جوانان نسل سوم شجاعانه و جسورانه همانند دوران دفاع قدس در برابر دشمن ایستادگی کنند ولی هم اینک این جوانان نه تنها در درون مرز بلکه کیلومترها خارج از مرز در برابر ارتش های زبده غرب و شرق می جنگند. 
دومین دوره رقابت های دو صحرانوردی یگان های ویژه ناجا به میزانی همدان برگزار شد و یگان های ویژه کهکیلویه وبویر احمر، همدان و تهران در بخش تیمی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.