سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
چ, 1394/08/20 - 23:36
اسفند ماه جاری،

از کتاب«من قاتل پسرتان هستم» در لایپزیک رونمایی می شود

ترجمه آلمانی و انگلیسی کتاب «من قاتل پسرتان هستم»‌ تالیف احمد دهقان، اسفند سال جاری در نمایشگاه کتاب لایپزیک آلمان رونمایی می شود.
به گزارش کوله بار، ترجمه آلمانی و انگلیسی کتاب «من قاتل پسرتان هستم»‌ تالیف احمد دهقان، اسفند ماه سال جاری در نمایشگاه کتاب لایپزیک رونمایی می شود. 
 
انتشارات «شمع و مه» ‌ناشر انگلیسی کتاب «من قاتل پسرتان هستم»‌، این روزها نسخه انگلیسی این کتاب را در فروشگاه آمازون عرضه کرده است. 
 
این انتشارات قرار است ترجمه آلمانی این کتاب را نیز که هم‌اکنون توسط «هیملت ایش» در دست ترجمه است را منتشر و هر دو ترجمه انگلیسی و آلمانی را در نمایشگاه لایپزیک آلمان رونمایی کند. 
 
افشین شحنه‌تبار مدیر این انتشارات معتقد است «من قاتل پسرتان هستم»‌ در برخورد با مخاطب انگلیسی زبان و آلمانی زبان از موفقیت قابل توجهی برخوردار خواهد شد. 
 
نمایشگاه کتاب لایپزیک همه ساله در ماه مارس(اسفند) در شهر لایپزیک آلمان برگزار می‌شود،‌ در بخش جنبی جایزه نمایشگاه کتاب لایپزیک برای تجلیل از تازه‌ترین کتاب‌های برجسته آلمانی زبان و یا آثار ترجمه شده به زبان آلمانی اهدا می‌شود و در مجموع 45 هزار یورو ارزش دارد که این مبلغ به طور مساوی میان سه برنده برگزیده قسمت می‌شود و این جایزه با پشتیبانی ایالت زاخسن و شهر لایپزیک اهدا می‌شود. 
 
گفتنی است، کتاب "من قاتل پسرتان هستم" مجموعه داستانی شامل ۱۰ داستان کوتاه از احمد دهقان است که به تاثیرات جنگ می پردازد. داستانهایی تلخ و در عین حال واقعی از مردان جنگ که بعد از جنگ سختیهای بسیاری را متحمل شدند. «پیشکشی» یکی از تلخترین داستانهای کتاب است و داستان «من قاتل پسرتان هستم» که مازیار میری فیلم پاداش سکوتش را با نگاهی به همین داستان ساخته است هم تقریبا قویترین داستان این مجموعه است که در قالب یک نامه نوشته شده است. 
 
انتهای پیام/م
خبرگزاری حیات
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.