سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
پ, 1397/01/02 - 20:59
مسئول سازمان اردویی، سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در گفتگو با کوله بار خبر داد

استقبال پرشور زائران از راهیان نور دریایی/راه اندازی بازارچه در بندرعباس و جزیزه هرمز در راستای اقتصاد مقاومتی/برگزاری مسابقه عکس و دلنوشته

جهانداری با اشاره به استقبال پرشور زائران از راهیان نور دریایی هزمزگان گفت: بازارچه ای با مفهوم اقتصاد مقاومتی در بندرعباس و جزیزه هرمز راه اندازی شده است.
رسول جهانداری، مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در گفتگو با کوله بار، از استقبال پر شور زائران راهیان نور دریایی در این استان خبر داد و گفت: استقبال زائران راهیان نور از راهیان نور دریایی، خارج از انتظار ما و با شور و حرارت خاصی صورت گرفته است و امروز 2 فروردین، قریب به یک هزار و 200 زائران توانستند از طریق شناور، از یادمان های دفاع مقدس و جزیزه هرمز بازدید کنند. وی ادامه داد: بازدید از یادمان شهدای گمنام، موزه دفاع مقدس  و جزیزه هرمز از جمله برنامه هایی است که برای زائران راهیان نور تدارک دیده است. جهانداری خاطر نشان کرد: راه اندازی بازارچه محلی با رنگ و بوی اقتصاد مقاومتی در جزیزه هرمز و بندرعباس، با استقبال زائران راهیان نور قرار گرفته است و می توان گفت که راهیان نور، راه آورد فرهنگی و اقتصادی خوبی برای استان هرمزگان داشته است. مسئول اردویی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در پایان گفت: هر روز مسابقه دلنوشته و بهترین عکس از مناطق عملیاتی دریایی برگزار می شود و هر آثار زیادی به دستمان می رسد که در نهایت، با اهدای جوایزی از زائران راهیان نور تجلیل می شود و امیدواریم که بتوانیم در جشنواره ره آورد سرزمین نور در سال 97، با بیشترین آثار بتوانیم مقام های خوبی کسب نماییم.  

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.