سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
د, 1400/09/08 - 21:56
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

استقبال چشمگیر از اردوهای راهیان‌نور مجازی/ با بهبود شرایط کرونایی پیگیر اردوهای حضوری می‌شویم

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنانمان از اردوهای راهیان نور مجازی در سال گذشته، گفت: باید اردوهای راهیان نور مجازی ادامه یابد.

به گزارش کوله بار،یونس عزیزی  با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای شناسایی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان، گفت: از دو سال گذشته و در پی تعطیلی اردوهای راهیان نور به واسطه شیوع بیماری کرونا، تلاش کردیم تا از ظرفیت‌ فضای مجازی برای آشنایی جامعه و نسل جوان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کرده و اردوهای راهیان نور را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

عزیزی با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنانمان از اردوهای راهیان نور مجازی در دوران کرونا، یادآور شد: سال گذشته که به واسطه شرایط کرونایی امکان برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری مهیا نبود، هدف گذاری کرده بودیم تا در قالب شش اردو حدود 30 هزار نفر از دانش‌آموزان را به اردوهای مجازی راهیان نور ببریم که در نهایت با ارزیابی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که بیش از 550 هزار نفر به صورت آنلاین و آفلاین از این اردوهای مجازی بازدید کرده‌اند که عدد چشمگیری است.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال کیفی سازی اردوهای راهیان نور هستیم، گفت: باید اردوهای راهیان نور مجازی ادامه یابند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اشاره ای هم به پیگیری برای ازسرگیری حضوری اردوهای راهیان نور داشت و گفت: در صورت بهبود شرایط کرونایی استان و کشور پیگیر از سرگیری اردوهای راهیان نور حضوری خواهیم شد.

عزیزی سپس از  اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه یاد کرد و افزود: باید از ظرفیت‌ فضای مجازی و حقیقی برای آشنایی جامعه و نسل جوان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه امکانات و ظرفیت های زیادی در حوزه راهیان نور دارد، گفت: این استان بعد از استان خوزستان دومین مقصد کاروان های راهیان نور است. 

 عزیزی در ادامه با اشاره آغاز سال راهیان نور کشور همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در اردیبهشت هر سال از کرمانشاه، گفت: هر ساله بالغ بر یک میلیون نفر از هموطنانمان در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان بازدید می کردند که سال 1398 در نهایت شاهد بازدید 1.2 میلیون نفر از هموطنانمان از یادمان های استان تا قبل از شیوع کرونا بودیم.


انتهای پیام 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.