سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
س, 1396/02/26 - 09:40
در راهیان نور 95-96 صورت گرفت:

استقبال گسترده از راهیان نور دریایی استان بوشهر

سبحانی گفت: می توان با سازکارهای مناسب و پیش بینی شده اردوهای راهیان نور دریایی در استان بوشهر را از مقطع زمانی اسفند و فروردین به زمان بیشتری افزایش داد.

عبد الهادی سبحانی مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سیدالشهدا استان بوشهر در گفتگو با کوله بار در خصو ص آغاز فعالیت خود  در عرصه راهیان نور نور اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت ارزشمند در جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا است که مورد تایید و تاکید   مقام معظم رهبری است .

 

وی در همین زمینه یادآور شد: با توجه به اهمیت این مقوله باید تلاش  کرد به بهترین و جه ممکن به شکلی که موردرضایت  مقام معظم رهبری است برگزار گردد.

 

سبحانی  یادآور شد: سازمان اردویی, راهیان نور استان بوشهر هر ساله میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است .

 

وی بابیان اینکه راهیان نور دریایی مورد استقبال عموم زائران راهیان نور است،تصریح کرد:می توان با سازو کارهای مناسب و پیش بینی شده اردوهای راهیان نور دریایی در استان بوشهر را از مقطع زمانی اسفند و فروردین به زمان بیشتری افزایش داد و از این ظرفیت استفاد مطلوب را برد.

 

وی افزود : با توجه به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی از مهرماه، می توان  از آبان ماه هرسال به دلیل مناسب بودن شرایط جوی  سفرهای راهیان نور را به مقصد راهیان نور دریایی استان بوشهر را شروع کرد و آن را تافروردین ماه سال بعد  ادامه داد.

 

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه سیدالشهدا استان بوشهر در پایان  خاطر نشان کرد :در اسفند ماه سال گذشته و فروردین سال جاری از راهیان نور دریایی استان بوشهر اسقبال خوبی صورت گرفت و از اقشار مختلف مردم در این  سفر ها حضور داشتند.

 

گفتنی است آقای عبدالهادی سبحانی در  اوایل ماه جاری از سوی فرمانده سپاه امام صادق (ع) بعنوان مسئول اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) منصوب شد.

 

انتهای پیام/م

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.