سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1397/12/18 - 11:55
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با کوله بار:

استکبار جهانی به دنبال کم رنگ کردن ارزش اسطوره های دفاع مقدس در میان جوانان است/ اردوهای راهیان نور گامی در جهت معرفی سبک زندگی شهدا

سعیدی گفت: ساده زیستی یکی از مواردی بود که در دوران دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده بود و باید کاری کرد که فرهنگ آن دوران به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش کوله بار، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس درس های زیادی برای نسل های امروزی دارد، گفت: درس عشق، درس ایثار، درس از خودگذشتگی وفداکاری، درس غیرت و میهن پرستی، درس خدمت به اسلام و قرآن و... از جمله موارادی است که نسل های امروزی با حضور در سفرهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از آن سرمشق بگیرند و در زندگی خود اینگونه عمل کننند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی کشور است چون باعث شناخته شدن فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و کسانی می شوند که دوران دفاع مقدس از از نزدیک ندیده و لمس نکرده اند اما اردوهای راهیان نور این فرصت را به آنها می دهد که از نزدیک با مشقت ها و ایثارگری های شهدا آشناتر شوند.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه هر جشنواره ای که با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور فعالیت داشته باشد، گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند دادن نسل امروز با نسل دیروز برداشته است، تاکید کرد: جشنواره های دفاع مقدس به منظور نزدیک کردن حس و حال نسل های امروزی با دوران دفاع مقدس تشکیل شده است و یقینا تولید آثار ادبی و هنری با موضوع ایثار و شهادت باعث می شود که جوانان زیادی به واسطه این آثار، به موضوع دفاع مقدس علاقمند شوند.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: ساده زیستی یکی از مواردی بود که در دوران دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده بود و باید کاری کرد که فرهنگ آن دوران به فراموشی سپرده نشود چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند با فاصله انداختن بین نسل امروز و نسل دوران دفاع مقدس، باعث فراموش شدن اسطوره های دفاع مقدس شوند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.