سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ی, 1395/10/26 - 16:26

اعدام سه جوان بحرینی آل خلیفه را به پایان کار خود نزدیک کرد

جانشین دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین تاکید کرد پادشاه بحرین با اعدام سه جوان بی گناه به پایان کار خود نزدیک شده است.
به گزارش کوله بار، شیخ عبدالله صالح جانشین دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین ضمن محکوم کردن اعدام سه جوان بحرینی از سوی آل خلیفه در این باره گفت: در ابتدا به خانواده های شهدا تبریک و تسلیت می گویم و تاکید می کنم که خون این شهدا دیکتاتوری و استبداد موجود در بحرین  را از بین خواهد برد، در سال 1960 مردم بحرین شاهد بودند که اعدام شهید عیسی قنبر از سوی پدر پادشاه کنونی چگونه به دیکتاتوری او پایان داد، در نتیجه باید گفت پادشاه کنونی نیز با اعدام این جوانان به پایان کار خود نزدیک شده است.
 
وی ادامه داد: شهادت این جوانان باعث تشدید روحیه انقلابی مردم شده است و شاهد درگیری های شدیدی میان مردم و نیروهای امنیتی در مناطق مختلفی همچون السنابس و الدیه هستیم. بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است تعدادی از مردم در روستاهای الدراز و بنی جمره طی درگیری با نیروهای امنیتی زخمی شده اند.
 
او تاکید کرد: راهپیمایی های اعتراض آمیزی در سراسر بحرین به راه افتاده است، این افراد بی گناه بودند و بی گناهی خود را ثابت کرده بودند اما دستگاه قضایی فاسد آل خلیفه تنها به دنبال اشباع خواسته های حکام کشور است و هرگز به دنبال محقق کردن عدالت نبوده است. آل خلیفه بهای خونهای ریخته شده را با سرنگونی خود پرداخت خواهند کرد و در مقابل این خونها عزت و سربلندی را برای ملت بحرین به ارمغان خواهند آورد.
 
جانشین دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما مسئولیت خونهای ریخته شده را برعهده  پادشاه بحرین، آل خلیفه، آل سعود، آل نهیان و تمام پشتیبانان  و مشوقانشان برای دست زدن به اینگونه جنایت ها می دانیم.
 
شیخ عبدالله صالح در خصوص اقدامات جریان های مخالف دولت در برابر اعدام سه شهروند این کشور گفت: مخالفان آل خلیفه از ابتدای انقلاب دست از فعالیت نکشیده اند و امروز نیز اقدام جنایت آمیز آل خلیفه را محکوم کردند. پیش از اجرای حکم اعدام نیز بیانیه های متعددی از سوی جریان های سیاسی مختلف صادر شده و تمامی آنها خواهان عدم اجرای حکم اعدام شده بودند. این جریان ها به دولت هشدار دادند و از مردم خواستند تا برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام به خیابان های بریزند و دست به اعتصاب مدنی بزنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: معارضان برنامه های دیگری تداریک دیده اند که امروز به اطلاع مردم خواهد رسید، مردم نیز در داخل بحرین برنامه های خاص به خود را دارند که به تدریج انها را اعلام خواهند کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/م.
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.