سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1396/06/28 - 11:18
مسئول اردویی راهیان نور سیستان و بلوچستان خبر داد

اعزام بیش ازیک هزار سیستان و بلوچستانی به راهیان نور غرب کشور

سنچولی گفت: در تابستان امسال همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا پایان این اعزام ها بیش ازیک هزار نفر به  مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه اعزام شدند.

محمد سنچولی مسئول اردویی راهیان نور سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبر نگار کوله بار در خصوص اعزام های راهیان نور  سیستان و بلوچستان به راهیان نور  غرب و شمالغرب اظهار داشت: اردوهای راهیان نور استان سیستان و بلوچستان در تابستان امسال همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا پایان این اعزام ها بیش ازیک هزار نفر به  مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد:این سفر ها 5 روزه انجام می گرفت و در این دوره تمامی یادمان های شهداء در استان کرمانشاه مورد بازدید زائران قرار می گرفت.

 

مسئول اردویی راهیان نور سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : نمایش رزمی، فرهنگی  و بصیرتی  با افلاکیان از دیگر مکان های مورد بازدید زائران اعزامی استان سیستان وبلوچستان به استان کرمانشاه بود.

 

وی ادامه داد: نمایش رزمی، فرهنگی  و بصیرتی  با افلاکیان  از اقدامات ارزشمند  در عرصه اردوهای راهیان نور است به این دلیل که  بازگو کننده بخشی از حماسه آفرینی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 

مسئول اردویی راهیان نور سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: کاروان های اعزامی از اقشار عمومی ، بسیج عشایر  وبسیج  جامعه زنان  سراسر استان سیستان و بلوچستان بودند.

انتهای پیام/م

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.