سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ی, 1396/07/23 - 09:58

اعزام دانش آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور

طی مراسمی با حضور مسئول بسیج دانش آموزی لرستان، اولین گروه از دانش آموزان استان لرستان ، متشکل از 270نفر از دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر رومشکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
به گزارش کوله بار، در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانده سپاه شهر رومشکان، مسئول هماهنگی دبیرخانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، این دانش آموزان با بدرقه خانواده ها و مسئولین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور ، مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس را مناطق ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام آنان به اردوی راهیان نور محقق می‌شود.
 
سرهنگ پاسدار سید زین العابدین حسینی افزود : این اردو ها تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می شود و با هماهنگی های به عمل آمده با آموزش و پرورش بیش از 9 هزار دانش آموز با هدف آشنایی با حماسه‌آفرینی رزمندگان 8سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: نخستین اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان لرستان امسال از شهرستان رومشگان آغاز شده است که این دانش‌آموزان با۶دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.
 
حسینی در پایان سخنان خود افزود : این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان شهدا در مناطق جنوب بازدید می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.