سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
س, 1396/01/29 - 11:33
مسئول اردویی راهیان نورسپاه علی ابن ابیطالب(ع)قم خبر داد

اعزام 300نفر از اقشار مختلف استان قم به مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز

احمدوند گفت: بیش از  300نفر از اقشار مختلف و 40نفر از راویان دفاع مقدس جهت شرکت در  مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز اعزام خواهند شد.

ستار احمدوند مسئول اردویی و راهیان نور سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم در  گفتگو با کوله بار از برنامه جامع  این سازمان در خصوص اعزام به راهیان نور غرب خبر داد و در همین زمینه یادآور شد: همزمان با سالروز شهدای عملیات بازی دراز اردویی راهیان نور علی ابن ابیطالب(ع) استان قم جهت شرکت در این مراسم بیش از 300 نفر از اقشار مختلف استان که 40 نفراز آنها راویان دفاع مقدس هستند، به راهیان نور غرب اعزام می کند.

وی ادامه داد: حرکت کاروان اعزامی  استان قم بدین شکل است 5 اسفند ماه از قم حرکت نموده و در روز 6 اسفند بازدید خود را از یادمان های شهدای شرهانی و قلاویزان در استان ایلام شروع نموده و سپس در روز بعد یادمان های مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین و درعصر همبن روز  پایان در گرامیداشت شهید شیرودی در شهرستان سرپلذهاب حضور می یابند.

وی اضافه کرد:پس از حضور در یادمان شهید شیرودی بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم گرامیداشت شهدای بازی دراز در جوار حرم احمد بن اسحاق شرکت خواهند نمود.

مسئول اردویی راهیان نورسپاه  علی ابن ابیطالب(ع) استان قم با بیان اینکه همزمان با سایر شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز کاروانی اعزامی استان قم به این ارتفاعات صعود خواهد کرد یادآور شد: پس از شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای بازی درازبه یادمان شهدای عملیات مرصاد خواهیم رفت.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه را به شکلی تهیه کرده ایم که کاروان اعزامی و راویان حاضر در کاروان  که اغلب راویان جوان می باشند با حماسه آفرینی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/م 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.