سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
س, 1394/07/14 - 13:01

اعزام 300 دانش‌آموز بهاری به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه بهار از اعزام بیش از300 نفر از دانش‌آموزان دختر از شهرستان بهار به اردوهای راهیان نور خبر داد.
 
به گزارش کوله بار، سرهنگ غلامرضا رجبی در جلسه شواری فرماندهی و دانش‌آموزی که در سپاه ناحیه برگزار شد با تسلیت به مناسبت فاجعه منا بیان کرد: بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان دختر، 15 و 16 مهر ماه سال جاری به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی آشنا کردن نسل جوانان با ارزش‌ها و جان‌نثاری‌ها و ازخود گذشتگی رزمندگانی است که از همه چیزخود گذشتند تا امروز ما در آرامش و امنیت به سر ببریم.
 
فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی اثرگذار است، ابراز داشت: هدف از این برنامه فرهنگی زنده کردن فرهنگ عاشواریی و زینبی است که بتواند چراغ راه زندگی دنیا و آخرت باشد.
 
وی تبیین و روشنگری دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف راهیان نور برشمرد و ادامه داد: شهدا به دور از تعلقات زندگی دنیوی و مادی از جان خویش گذشتند و خود را فدای انقلاب و ایران کردند و جوانان امروز را باید با سیره شهدا آشنا کرد.
 
رجبی با تأکید بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه از خود گذشتگی در جامعه به ویژه جوانان ابراز داشت: نسل امروز نیز باید با پیروی از شهدا در برابر دشمنان دین و مستکبران ایستادگی کنند و از هیچ سختی هراس نداشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.