سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1396/06/28 - 09:43
توسط سردار یزدی صورت گرفت؛

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر تهران/ راهپیمایی بسیجیان در روز 31 شهریور

فرمانده سپاه تهران بزرگ در نشست با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر تهران پرداخت و گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.
به گزارش کوله بار ، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تهران اظهار داشت: برپایی 30 نمایشگاه «یادگاران» در 30 نقطه از شهر و اختصاص 30 غرفه «امر به معروف و نهی از منکر» به این نمایشگاه‌ها، بزرگداشت رزمندگان و شهدا در 1000 مسجد، برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در 2 هزار مدرسه، تجدید میثاق با امام راحل و شهدا و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدا بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح تهران بزرگ است.
وی درباره مهمترین برنامه سپاه تهران بزرگ در این هفته نیز بیان داشت: مهمترین برنامه سپاه تهران بزرگ در این هفته حضور بسیجیان در راهپیمایی احیای امر به معروف و نهی از منکر است که در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
سردار یزدی تصریح کرد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، نواختن زنگ مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بزرگداشت شهدای اصناف، حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر و دیدار با خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر بخش دیگری از برنامه‌های این هفته سپاه تهران بزرگ است.
 
فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: یکی از وجوه مشترک در میان رزمندگان و شهدا تبعیت و حمایت از رهبری است، لذا چنانچه بتوانیم این فرهنگ را در جامعه نهادینه سازیم موفقیت‌های بسیار خوبی را در عرصه داخلی و خارجی به دست خواهیم آورد. از سوی دیگر اگر بتوانیم فرهنگ مقاومت در برابر دشمن را در ارکان نظام نهادینه کنیم، دشمن از به سلطه درآوردن مردم کشورمان به طور کامل مایوس می‌شود.
انتهای پیام/  

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.