سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
پ, 1396/02/07 - 16:37

افتتاح راهیان نور غرب کشور با صعود ۲۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: یادواره شهدای عملیات بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور غرب کشوری با حضور مشاور عالی فرمانده کل قوا و رئیس سازمان بسیج در سرپل ذهاب برگزار می‌شود.
به گزارش کوله بار، سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: آیین بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور کشوری پنج شنبه و جمعه(7 و 8 اردیبهشت) در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.
 
 وی با اشاره به آغاز برنامه از عصر روز پنج شنبه(7 اردیبهشت)، افزود: مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور کاروان‌های راهیان نور از نقاط مختلف کشور و سخنرانی سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج و مداحی حاج صادق آهنگران در بقعه احمد ابن اسحاق قمی(ره) در سرپل ذهاب برپا خواهد شد.
 
 به گفته سرهنگ یوسفی راد، صعود به ارتفاعات بازی دراز از ساعت 7 صبح روز جمعه(8 اردیبهشت) با حضور آحاد مردم و کاروان‌های راهیان نور همراه با برنامه‌های فرهنگی و بیان رشادت‌های رزمندگان توسط راویان هشت سال دفاع مقدس آغاز می‌شود.
 
 وی خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی سردار سرلشگر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.
 
مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با اشاره به حضور مسئولان لشگری و کشوری در این مراسم، اظهار کرد: فضاسازی مناسب و متناسب با این ایام در سطح استان و مسیر تردد راهیان نور تا سرپل ذهاب به صورت ویژه در صورت گرفته است.
 
وی از پیش‌بینی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر ارتفاعات بازی دراز، ابراز کرد: در کنار هریک از این ایستگاه‌ها برای بیان و شرح دلاورمردی‌های شهدای عملیات بازی دراز از روایان مجرب بومی بهره گرفته‌ایم.
 
 یوسفی راد، در پایان با اشاره به اینکه صعود به ارتفاعات بازی دراز به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در کشور مورد توجه است، بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی استان‌ها و استقبال مردمی که از این مراسم به عمل آمده است، پیش‌بینی ما شرکت بیش از 25 هزار نفر در صعود به ارتفاعات بازی دراز است.
 
 وی در پایان از تمهیدات به عمل آمده برای اسکان کاروان‌های راهیان نور در شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین و دالاهو خبر داد و گفت: بخش عمده ای از کاروان‌ها در شهرستان سرپل ذهاب اسکان می‌یابند.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.