سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1396/06/28 - 09:28
در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه عکس‌های منتخب دفاع مقدس در تهران

نمایشگاه عکس‌های منتخب عکاسان دفاع مقدس، صبح امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.
به گزارش کوله بار ، آیین افتتاح نمایشگاه عکس‌های منتخب عکاسان دفاع مقدس، صبح امروز (دوشنبه) در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و معاون فرهنگی هنری شهردار تهران برگزار شد.
 
«محمدجواد خضرایی» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مراسم طی سخنانی با اشاره به مشکلات پیش روی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، اظهار داشت: ما باید جنگ را با یک بازآفرینی به مردم ارائه کنیم که حس ایثار و مقاومت در جامعه شکل بگیرد.
 
وی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه رو به فراموشی است، افزود: مسئولین وقتی به موضوع دفاع مقدس می‌رسند، دچار لقلقه زبان می‌شوند، اما هنگام ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و متأسفانه در این مسیر همکاران ما به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.
 
خضرایی خاطرنشان کرد: در مسیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ما بزرگترین سامانه دیجیتال بانک اطلاعاتی دفاع مقدس را ایجاد کردیم و برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را مورد پژوهش قرار دهیم.
  انتهای پیام/ دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.