سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1395/12/11 - 19:53

افزایش دو برابری حضور پرسنل ناجا در اردوهای «راهیان نور»جنوب

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا از افزایش دو برابری حضور پرسنل ناجا به همراه خانواده در اردوهای راهیان نور جنوب نسبت به سال قبل خبر داد.
به گزارش کوله بار، سردار صادق معینی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور توسط نیروی انتظامی اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی فرمانده ناجا در سال جاری 2000 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کارکنان شاغل و بازنشسته ناجا به همراه خانواده هایشان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا بیان کرد: همچنین در سال جاری نیز با تلاش های صورت گرفته آمار اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور نسبت به سال گذشته به 2 برابر افزایش یافته است.
 
وی افزود: در سال جاری نیز با تلاش های صورت گرفته برای اولین مرتبه در ناجا اردوی راهیان نور شمال غرب و غرب کشور از سه محور استان آذربایجان غربی، استان کردستان و استان کرمانشاه برای تعداد 1000 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده های محترم کارکنان و بازنشستگان ناجا به نحو  مطلوب و با رضایت زائران عزیز برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.