سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
س, 1396/11/17 - 15:17
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی تکثیر شده است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز اندیشه و فکر انقلاب اسلامی تکثیر شده است، مواجهه با همه هیمنه مستکبرین کار سختی است اما جوانان انقلاب اسلامی شجاعانه می ایستند و فداکاری میکنند.  
به گزارش کوله بار، سردار علی فضلی شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران همواره با فداکاری و مجاهدت فرزندان خود را تقدیم دین خدا کردند و استوار در اطاعت از ولایت و امامت ایستاده اند.
 
وی با بیان اینکه الگوی مقاومت بی تردید انقلاب اسلامی است، افزود: مردم با بصیرت در اطاعت از امام و انقلاب به تکلیف خود عمل کردند و اگر امروز شاهد پیروزی پی در پی جبهه مقاومت هستیم از مجاهدت مردم است.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز اندیشه و فکر انقلاب اسلامی تکثیر شده است، مواجهه با همه هیمنه مستکبرین کار سختی است اما جوانان انقلاب اسلامی شجاعانه  می ایستند و فداکاری میکنند و داعشی و ها تکفیری ها صهیونیستی ها را عاجز می کنند.
 
سردار فضلی به رشادت رزمندگان اسلام در کربلای 4 پرداخت و گفت: دو هفته قبل از این عملیات رزمندگان 6 ماه برای موفقیت در آن کار کرده بودند و در کمتر از 6 ساعت به عدم فتح منجر شد و تلفات زیادی دادیم اما جوانان ما استراتژِی داشتند و بنا به تکلیف و به دستور امام خود پا در میدان گذاشتند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمندگان 6 ماه برای علمیات کربلای چهار فعالیت کردند و 4 ماه مرخصی نرفته و 20 روز در این عملیات قرنطینه بودند تا اسرارعملیات حفظ شود، نسل جوان باید قدردان انقلاب باشند که به سختی در برابر اهداف دشمن حفظ شد.
 
وی افزود: 90 درصد از رزمنده های عزیز عملیات کربلای 4 و 5 بسیجی ها هستند یعنی مردم بودند ، عزیزانی که به عشق امام خمینی(ره) همه داشته های خود را برای انقلاب اسلامی به میان آوردند.
 
سردار فضلی با اشاره به رشادت های رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بیان داشت: امام خمینی (ره) فرمود رزمندگان اسلام از باب تکلیف درجبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و چه پیروز و یا شکست بخورند به تکلیف خود عمل کردند.
 
وی ابراز داشت: در جلسه ای علت شکست کربلای 4 مورد ارزیابی قرار گرفت و امام دستور به عملیات کربلای 5 دادند، در خط مقدم نیروهای ما سر سوزنی از این اقدام و عملیات خود تردید نکردند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهداف آمریکا و عربستان در حمایت از داعش گفت:داعش و تکفیری ها پیاده نظام صهیونیست ها هستند، به همت مدافعان حرم و سردار سلیمانی این گروه تکفیری در منطقه شکست خورد و استکبار تلاش می کند این گروهک را به افغانستان ببرد.
 
وی افزود: پیروزی های پی در پی در جبهه مقاومت اسلامی برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی است، امروز اندیشه امام خمینی(ره) که ایستادگی در برابر استکبار بود در جبهه مقاومت اسلامی و رزمندگان وجود دارد.
 
سردار فضلی با اشاره به اهداف آمریکا و عربستان در حمایت از داعش بیان داشت:داعش و تکفیری ها پیاده نظام صهیونیست ها هستند، به همت مدافعان حرم و سردار سلیمانی این گروه تکفیری در منطقه شکست خورد و استکبار تلاش می کند این گروهک را به افغانستان ببرد.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج و سپاه برای مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: 8300 کانکس از قرارگاه خاتم و بیش از 5 هزار کانکس مردمی برای مردم زلزله زده کرمانشاه نصب شده که در مجموع 13 هزار کانکس می شود، 1900 سرویس بهداشتی و بیش از 400 حمام نصب و همچنین بیش از 800 توالت مردم تعمیر شده است.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن سپاه و بسیج را نشانه گرفته است و تلاش می کند به هر وسیله این دو نهاد مردمی و مهم را تخریب کند، نیروهای نظامی همه برای تعالی و پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.