سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
پ, 1396/05/19 - 10:50
شمخانی در واکنش به جنایات اخیر در افغانستان:

ایران از همه ابزارها و ظرفیت‌های خود برای بازگشت ثبات به کشورهای آسیب دیده از تروریسم بهره خواهد برد

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.
به گزارش کوله بار، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معطم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.
 
در این پیام آمده است: بی شک پایان یافتن این اقدامات دردناک از سوی گروه‌های افراطی و وابسته به اندیشه‌های تکفیری تنها با عزم و اراده جدی، همکاری بین کشورهای همسایه و مبارزه واقعی با تروریسم میسر خواهد بود.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به توسعه ناامنی از رهگذر حضور نیروهای نظامی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این مسیر از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های خود به منظور دستیابی به امنیت جمعی و بازگشت ثبات به کشورهای آسیب دیده از فتنه تروریسم بهره خواهد برد و مسیرهای مقابله مشترک با این تهدید خطرناک را با گسترش همکاری‌های منطقه‌ای به ویژه با دولت افغانستان ادامه خواهد داد.
 
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز این جنایات هولناک را به شدت محکوم و با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.
 
میرزااولنگ واقع در استان سرپل افغانستان از روز دوشنبه به دست طالبان افتاد و آنگونه که در خبرها آمده بیش از 50 غیرنظامی از جمله زن و کودک ساکن این منطقه به دست طالبان کشته شده‌اند.
 
انتهای پیام/م
فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.