سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1397/12/20 - 23:51
سردار کارگر در همایش روز ملی راهیان نور در خرمشهر عنوان کرد

بازدید زائران 53 کشور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس/ حضور ۴۷ درصدی زائران با خودروهای شخصی در یادمان‌ها

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از فعالیت ۴۰ دستگاه در برگزاری راهیان نور خبر داد و گفت: ۴۷ درصد از زائران با خودرو‌های شخصی در مناطق یادمانی دفاع مقدس حضور می‌یابند.

به گزارش کوله بار،  سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور طی سخنانی در مراسم روز ملی راهیان نور با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان نور یک فناوری است، اظهار داشت: راهیان نور در سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است. این حرکت عظیم در ابتدا توسط بسیج و سپاه شروع شد و امروز گستره آن به همه دستگاه ها رسیده است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه ۱۱ قرارگاه در خصوص راهیان نور فعال هستند، گفت:  به لطف خدا راهیان نور دارای یک سند ملی تصویب شده است که به عنوان مقررات در حال اجراست. در این سند مقرر شده است که  ۴۰ دستگاه در اجرای راهیان نور کمک کنند.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: تعداد زائران راهیان نور در سال ۸۸ بیش از یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر بود که در  سال ۹۶ این رقم به شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده است. ۴۷ درصد از این آمار مربوط به زائرانی است که با خودروی شخصی در یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه از ۵۳ کشور برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس به ایران آمده اند، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵ هزار راوی و ۷۰ هزار خادم که اکثرا دارای تحصیلات دانشگاهی هستند داوطلبانه  در مجموعه راهیان نور فعالیت می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: ۱۵ هزار مبلغ نیز در راهیان نور فعالیت می‌کنند؛ ۵۷ یادمان در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، خوزستان، هرمزگان و بوشهر آماده پذیرای زائران هستند.

سردار کارگر افزود: خوشبختانه با برقراری امنیت در غرب؛ سال گذشته دو میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از یادمان‌های غرب کشور بازدید کردند.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: خوشبختانه با همدلی و هم‌افزایی حرکت راهیان نور به خوبی پیشرفت کرده است و بیش از ۷۰ درصد از کسانی که به راهیان نور می‌آیند، جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال هستند.

سردار کارگر با بیان اینکه تعدادی از شهدای مدافع حرم در راهیان نور خادمی می کردند، گفت: خوشبختانه امروز جوانان با گذراندن دوره های آموزشی دوران دفاع مقدس را  روایت می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.