سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ی, 1398/03/26 - 17:08

بازدید ۲ میلیون نفر زائر راهیان نور از یادمان شهدای کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: طی هشت سال گذشته ۲ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های شهدا در استان کردستان بازدید کرده‌اند و از استان نیز اردوهایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

به گزارش کوله بار، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، ۲۰ خردادماه در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج اظهار کرد: اولین ماموریت سپاه در کردستان برقراری امنیت پایدار مردمی است که در این راه اساسی‌ترین اقدامات و توان و رزم نیروی انسانی خود را به کار برده‌ایم.
وی افزود: خوشبختانه در کردستان امنیت پایدار برقرار است و تمامی اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در این بخش معطوف شده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: ماموریت محوری دیگر سپاه محرومیت زدایی، سازندگی، کمک به توسعه استان و مردم یاری است که در حد وسع و توان خود در این بخش اقداماتی را انجام داده‌ایم.
وی اعلام کرد: طی هفت سال اخیر بالغ بر ۷ هزار پروژه محرومیت زدایی زودبازده و عام المنفعه توسط بسیجیان و نیروهای جهادی در استان کردستان انجام شده است.
سردار رجبی ماموریت محوری دیگری سپاه را تحقق بسیج دهها میلیونی عنوان کرد و گفت: این ماموریت نیز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده سپاه در استان دنبال شده است.
وی رسیدگی به مناطق محروم در راستای تحقق ماموریت قرارگاه جوادالائمه، اجرای طرح کرامت ۲ و همچنین برگزاری اجلاسیه اقشار مختلف را از دیگر اقدامات سپاه در استان عنوان کرد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه ذکر کرد: طی هشت سال گذشته ۲ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های شهدا در استان کردستان بازدید کرده‌اند و از استان نیز اردوهایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.
وی همچنین افزایش ظرفیت زائرسراهای استان از ۵۰۰ نفر به ۳۵۰۰ نفر را از دیگر اقدامات سپاه برشمرد و اضافه کرد: همچنین در بخش اردوهای جهادی نیز اولین استانی بودیم که در زلزله ناگوار کرمانشاه حضور بهم رساندیم و در زلزله لرستان نیز نیروهای ما به موقع اعزام شدند.
سردار رجبی در پایان به تعهد انجام ۱۲۰۰ پروژه عام المنفعه و زودبازده به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ما تعداد این پروژه‌ها را به ۲ هزار پروژه افزایش داده‌ایم و در جهت خدمت به مردم محروم استان آنها را انجام می‌دهیم.


 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.