سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ش, 1393/08/17 - 21:59
حجت الاسلام شهیدی:

با جابجایی درصداوسیما انتظار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:با حضور آقای سرفراز که خود از خانواده ایثارگران است انتظارات از صداوسیما در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر خواهد بود.

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام شهیدی،نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیداربا اعضای هیئت‌امنای جمعیت فرزندان شاهد شاغل در سازمان صداوسیما بااشاره به انتصاب رییس جدید سازمان صداوسیما گفت: با حضور آقای سرفراز که خود از خانواده ایثارگران است انتظارات از صداوسیما در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت فرزندان شاهد شاغل در صداوسیما خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در ملاقات با برخی از اعضای این جمعیت آمادگی بنیاد برای همکاری را اعلام کردیم البته به نظر می‌رسد فعالیت‌های فرهنگی توسط این گروه در صداوسیما باید با روش‌های جدیدی از پی گرفته شود. وی افزود: به‌عنوان‌مثال برگزاری یادواره‌هایی برای شهدا و ایثارگران صداوسیما می‌تواند شروع خوبی برای فعالیت این گروه باشد. همچنین سالروز شهدای رسانه که در دی ماه است نیز می‌تواند مناسبت خوبی باشد که در آن بنیاد نیز امکانات خود را در اختیار صداوسیما خواهد گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از مشکلات در خصوص تشکل‌ها وجود موازی کاری‌ها بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اصلاح شدند تا هر کدام از آنان بتوانند در جایگاه کارگروه‌های مختلف یاری گر ما در دستیابی به اهداف بنیاد، خصوصاً در مسیر نشر فرهنگ ایثار و شهادت باشند./م

 

منبع: شهدای ایران

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.