سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
پ, 1395/10/30 - 16:22
وزیر کشور:

برای رفع بیکاری باید سالیانه یک میلیون شغل ایجاد شود

وزیر کشور گفت: برای رفع بیکاری باید سالیانه بیش از یک میلیون شغل ایجاد شود و تحقق این امر نیازمند ورود بخش خصوصی است.
به گزارش کوله بار، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در حاشیه همایش نقش کارآفرینی زنان لرستان در اقتصاد مقاومتی و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای آن‌ها با بیان اینکه دولت اعلام کرده است که در سال جاری 700 هزار شغل ایجاد شده است، اظهار داشت: این رقم بسیار بالایی است اما باز هم در کشور بیکاری وجود دارد، زیرا ما سال‌ها نتوانسته‌ایم این مقدار شغل را ایجاد کنیم و با بیکاری انباشته شده روبرو هستیم.
 
وزیر کشور با تاکید به اینکه برای رفع بیکاری باید سالیانه بیش از یک میلیون شغل ایجاد کنیم، تصریح کرد: به طور حتم این میزان شغل در نظام دولتی امکان‌پذیر نخواهد بود، دولت انباشته از نیرو است بنابراین باید بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا کند.
 
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه‌حل رفع بیکاری است و حوزه فعالیت کار را نیز باید از درون منازل و خانه‌ها تا عرصه پروژه‌های عظیم و بزرگ تعریف کرد.
 
این مسوؤل با اشاره به نفس بالای بانوان گفت: ما در کشور بانوانی را در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، علمی و اقتصادی با خودباوری کامل و اعتمادبنفس بالا برای انجام کار اعلام حضور می‌کنند.
 
رحمانی فضلی یادآور شد: موارد ذکر شده زمینه‌ای برای ارتقای سطح فعالیت، کار، پیشرفت، توسعه و عزت‌مندی کشور است.
 
 وزیر کشور در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه اولین جلسه نقش کارآفرینی زنان در استان لرستان برگزار شده است، خاطرنشان شد: امیدوار هستیم بانوان استان همچنان با پیشتازی و فعالانه، برخورد با روش‌های جدید، خلاق و متفکرانه را نیز به تمام کشور ارائه دهند.
 
 
 
انتهای پیام/م
فارس

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.