سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/01/28
د, 1395/11/25 - 08:53

برترین‌های جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار انتخاب شدند

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهایی شدن انتخاب برترین‌های جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.
به گزارش کوله بار، محمد علی فقیه از نهایی شدن انتخاب برترین های جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد و اعلام کرد: همزمان با تصویب این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا در سی‌امین سال اجرای طرح شاهد، برترین‌های آموزشی – تحصیلی توسط وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.
 
 
مدیرکل آموزش بنیاد شهید افزود: این جشنواره با حضور وزراء و مسئولین دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد و در سطح ملی در اسفند ماه سال جاری برگزار و طی آن از 71 نفر از سرآمدان و برترین های علمی و آموزشی شاهد و ایثارگر تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
 
وی درباره هدف برگزاری این جشنواره ادامه داد: زبده پروری، افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی و تجلیل از سرآمدان آموزشی جامعه هدف طرح شاهد از مهمترین اهداف جشنواره آموزشی – تحصیلی جایزه ملی ایثار است.
 
 
وی در خصوص شاخص‌های انتخاب برترین‌ها گفت: سه شاخص عمده برای انتخاب برترین ها توسط دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در نظر گرفته شده است و این شاخص‌های کلی عبارتند از فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی دوران تحصیل و فعالیت‌های فرهنگی دوران تحصیل. انتخاب برترین‌های جشنواره در دو مرحله استانی و در سطح ملی انجام گرفته است و کمیته علمی و داوری دستگاه‌های آموزشی، برترین‌های جشنواره را انتخاب و به دبیرخانه جشنواره معرفی کرده‌اند که از این عزیزان در مراسم پایانی جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
 
به گفته فقیه، این برنامه برای اولین بار با حضور برترین‌های علمی، آموزشی - تحصیلی اعم از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر و در همه مقاطع تحصیلی و با تعامل و مشارکت بسیار مطلوب دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد برگزار می‌شود.
 
انتهاي پيام/م.
 ایسنا
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.