سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1396/02/26 - 12:07

برنامه سرخط امروز از شبکه ۳ مهمان خانواده های ایرانی است

رضاییان  گفت: این برنامه از نوع ترکیبی با استفاده از متون مانند مستند از یادمان های راهیان نور است و هم زمان نیز اجرای استنداب کمدی با موضوع دفاع مقدس نیز خواهد بود.

محمد رضا رضاییان اظهار داشت :  برنامه سرخط پیوند ایام عید و سال نو با فضای راهیان نور است که به صورت زنده از یادمان شهدای شلمچه پخش خواهد شد.

رضاییان، دلیل انتخاب پخش این برنامه از شبکه سوم را پرانرژی بودن این برنامه دانست و افزود: این برنامه با فضایی متفاوت و پرانرژی قرار است پخش شود که اغلب مخاطبان آن جوانان هستند.

وی تصریح کرد: مهمانان برنامه از چهره های سرشناس هنر و دفاع مقدس خواهند بود.

رضاییان، دلیل انتخاب نام سرخط برای این برنامه را تلفیقی از سرخط مقدم و نقطه سرخط دانست و افزود: منظور از نقطه سرخط این است که یک سال را با تمام خوبی ها و سختی ها تمام کردیم و اینک سال جدید را از سر خط شروع کرده ایم.

مجری طرح برنامه سرخط نیز گفت: این برنامه از نوع ترکیبی با استفاده از متون مانند مستند از یادمان های راهیان نور است و هم زمان نیز اجرای استنداب کمدی با موضوع دفاع مقدس نیز خواهد بود.

حمید مراوندی عنوان کرد: این برنامه قرار است در هفت قسمت تهیه و پخش شود که احتمال می رود به تعداد قسمت های آن نیز اضافه شود.

وی اجرای این برنامه را به صورت زنده عنوان کرد و افزود: اجرای این برنامه توسط محمود رضا غدیریان به صورت زنده اجرا خواهد شد و اولین قسمت آن از امروز خواهد بود.

مجری طرح برنامه سرخط در پایان به مدت زمان پخش این برنامه نیز اشاره کرد و گفت: برنامه سرخط هر شب از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما از یادمان شهدای شلمچه پخش خواهد شد و برنامه به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانواده های ایرانی خواهد بود.

انتهای پیام/

امتداد نیوز

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.