سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
ش, 1400/08/08 - 12:37
مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره توانمندسازی خادمین شهدا در یادمان های دفاع مقدس

حاج رحیمی گفت: اولین دوره توانمندسازی شبکه خادمین شهدا در یادمان های دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش کوله بار، محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از برگزاری اولین دوره توانمندسازی شبکه خادمین شهدا با حضور مسئولین کمیته‌های خادمین استانهای اردبیل، چهارمحال بختیاری، خوزستان، لرستان، مرکزی و شهرستانهای تابعه خبر داد و گفت: این دوره توانمندسازی با برگزاری مراسم افتتاحیه در کنار پیکرهای مطهر ۱۵ شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای محمودوند اهواز آغاز به کار نمود.

 

وی ادامه داد: پس از برگزاری افتتاحیه، مسئولین کمیته های خادمین استان ها و شهرستان های نامبرده، عازم یادمان شهدای طلائیه شدند تا در دوره ۴ روزه توانمندسازی در این یادمان شرکت نمایند.

 

حاج رحیمی با اشاره به جزئیات اختتامیه این دوره توانمندسازی خادمین شهدا خاطر نشان داد:  این دوره با زیارت یادمان نهرخین و برگزاری اختتامیه در یادمان شهدای شلمچه به کار خود پایان خواهد داد و دوره های بعدی با حضور مسئولین کمیته های خادمین سایر استان ها و شهرستان ها به کار خود ادامه خواهد داد.

 

مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود:  عناصر صبر، ایثار، خودسازی، تعاون و همکاری از ویژگی های یک خادم الشهدا است و این دوره های توانمندسازی می تواند در تربیت خادمین شهدا مفید و موثر باشد. 

 

انتهای پیام؛

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.