سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
د, 1396/06/13 - 19:48

برگزاری ۴۰۰۰ یادواره شهید در استان اردبیل

مدیرکل  بنیاد شهید اردبیل از برگزاری نزدیک به ۴۰۰۰ یادواره شهید در سطح استان اردبیل خبر داد. 
به گزارش کوله بار؛ علی منصور لکورج  اضافه کرد: در چهار سال گذشته برگزاری ۳۷۸۶ یادواره شهدا با صرف اعتبار ۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال با مشارکت سایر ارگان‌ها و به صورت مستقل، مستند سازی و حفظ ۲۷۱ اثر فرهنگی شهدا و ایثاگران با صرف اعتبار یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال از مهمترین عملکرد ما در حوزه فرهنگی است.
 
مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با اشاره به اعزام  ۳۷ هزار و ۸۵۰ نفر از جامعه ایثارگری استان به اردوهای ورزشی و زیارتی گفت: ۱۵ هزار و ۹۶ نفر نیز از خدمات آموزش عالی و عمومی با صرف اعتبار بالغ بر ۲۳۳ میلیارد ریال بهره مند شده اند. 
 
وی تولید ۱۱۵ برنامه تلویزیونی و رادیویی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ۵۰۱ میلیون ریال هزینه و تالیف و نشر ۱۵ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت و مجلات شاهد را از دیگر عملکرد حوزه فرهنگی بنیاد شهید در دولت تدبیر و امید برشمرد.
 
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید همراه تمامی حوزه و بخش های این نهاد مقدس بوده و با ارسال و نشر خبر های بنیاد در سایت ایثار ، کانال‌های مختلف خبری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها  اقدام به معرفی عملکرد بنیاد در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری وترویج فرهنگ غنی و فاخر  ایثار و شهادت در سطح جامعه کرده است. 
 
انتهای پیام/م
ايسنا

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.