سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1395/12/21 - 22:20

بعد از ۳۶ سال مزار اولین شهید دفاع مقدس ساخته شد

با پیگیری‌های متعدد هیئت رزمندگان جهت ساخت مزار شهید موسی بختور و با نگاه ویژه شهدا این مهم به ثمر رسید و مزار مطهر این شهید بزرگوار توسط هیئت رزمندگان اسلام خرمشهر و تنی چند از رزمندگان و همرزمان شهید بعد از ۳۶ سال ساخته شد.
به گزارش کوله بار، با پیگیری‌های متعدد هیئت رزمندگان جهت ساخت مزار «شهید موسی بختور» و با نگاه ویژه شهدا این مهم به ثمر رسید و مزار مطهر این شهید بزرگوار توسط هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر و تنی چند از رزمندگان و همرزمان شهید بعد از 36سال ساخته شد.
 
مرتضی گلابی، مدیر روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام خرمشهر با اعلام این خبر گفت: از رزمندگان عزیز که ما را در ساخت این مزار همراهی کردند و  رئیس بنیاد شهید آبادان جهت همکاری تشکر و قدردانی می‌کنیم.
 
شهید موسی بختور سال1339در خرمشهر متولد شد که با تشکیل ‌سپاه خرمشهر با پوشیدن لباس مقدس سپاه به یاران شهید جهان آرا پیوست که‌ در تاریخ 21خرداد 1359به‌ همراه پاسدار شهید عباس فرحان اسدی قبل از شروع رسمی جنگ تحمیلی در درگیری‌های مرزی با رژیم بعث عراق ‌در مرز شلمچه به شهادت رسیدند. شهید عباس فرحان اسدی در گلزار شهدای خرمشهر و شهید موسی بختور به وصیت خود در آبادان و در قبرستان خضر نبی(ع) در کنار پدر بزرگوارش به خاک سپرده‌ شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.