سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1395/12/07 - 20:33

تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر رفع مشکلات خانواده‌های شهدا

«خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از با ارزش‌ترین اعمال است و لازم است برای رسیدگی و رفع مشکلات آنها تلاش بیشتری کرد.»
به گزارش کوله بار، به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر شنبه (7 اسفند)‌ در دیدار اعضای ستاد تکریم خانواده شهدای مدافعان حرم اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از با ارزش‌ترین اعمال بوده و لازم است برای رسیدگی و رفع مشکلات آنها تلاش بیشتری کرد.
 
این مرجع تقلید با بیان اینکه در اسلام اعمال زیادی است و یکی از با فضیلت‌ترین اعمال شهادت و جانبازی در راه خدا است، افزودند: برای شهید خصوصیاتی است، از جمله آن نظر به وجه‌الله و ورود به بهشت است.
 
وی افزود: انبیاء الهی هم در حالی که در دستی کتاب و در دست دیگر سلاح داشتند، مبعوث به رسالت شدند تا بتوانند با کسانی که حاضر به پذیرش دین نیستند، جهاد کنند .
 
وی در پایان با بیان اینکه در قرآن ابتدا سخن از جهاد در راه خدا برای عزت دنیای اسلام شده است افزود: جنگ نرم از مسائلی بود که انبیاء الهی همیشه با آن سروکار داشتند و از این طریق به مبارزه با دشمنان می‌رفتند و اگر جنگ نرم پاسخ نمی‌داد، به جنگ سخت روی می‌آوردند.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.