سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
پ, 1397/12/16 - 19:16
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست سیاست گذاری راهیان نور:

تحریف واقعیت‌های جنگ یک هشدار جدی است/ لزوم تقویت و به‌روزرسانی روش‌های روایت گری

سرلشکر باقری، تحریف واقعیت‌های جنگ را یک هشدار جدی دانست و گفت: در موضوع مقابله با تحریف هرچه تلاش کنیم جای کار بیشتری دارد و به همین دلیل باید حداکثر تلاش را کنیم تا ضمن بازگویی حقایق، جلوه‌ای واقعی و مؤثر از دفاع مقدس را به جوانان و زائران ارائه کنیم.

به گزارش کوله بار، سردار سرلشکر حمید باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، با تأکید بر معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان، گفت: جوانان باید بدانند که در دفاع مقدس چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی امنیت پایدار کشور را مدیون خون شهدا عنوان کرد و اظهارداشت: دفاع مقدس و جان‌فشانی رزمندگان سبب امنیت پایدار و آرامش کشور شده و اگر امروز مردم ایران در جهان سربلند بوده و فرهنگ اصیل ایرانی در جهان می‌درخشد، صرفاً به دلیل جان‌فشانی‌های رزمندگان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و پس از آن بوده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حضور جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را یک فرصت بی‌نظیر برای جذب آن‌ها به آرمان اصیل انقلاب، بر شمرد و تصریح کرد: اگر جوانی یک‌بار بتواند از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کند، یک فرصتی بی‌نظیر برای متولیان امر ایجاد شده تا بتوانند به سؤالات جوانان پاسخ دهند.

سرلشکر باقری، تحریف وقایع دوران هشت ساله جنگ را یک هشدار جدی دانست و تأکید کرد: در موضوع مقابله با تحریف هرچه تلاش کنیم جای کار بیشتری دارد و به همین دلیل باید حداکثر تلاش را کنیم تا ضمن بازگویی حقایق، جلوه‌ای واقعی و مؤثر از دفاع مقدس را به جوانان و زائران ارائه کنیم.

وی بر لزوم آموزش صحیح روایتگری تصریح کرد و گفت: شیوه‌های روایتگری، هر ساله باید به روز شود تا صحیح‎ترین روایت‎ها با بیان شیوا و فناوری روز در اختیار مردم قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.