سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1397/12/18 - 11:58
نماینده سابق مردم تهران در مجلس در گفتگو با کوله بار:

تشویق جوانان برای تولید آثار ادبی و هنری دفاع مقدس، یکی از ماندگارترین کارهای فرهنگی است

کوثری گفت: جشنواره ره آورد سر زمین نور یکی از جشنواره هایی است که انگیزه را در مخاطبان راهیان نور به وجود می آورد تا احساسات خودشان در سفرهای راهیان نور را در موضوعات ادبی و هنری پیاده سازی نمایند.

به گزارش کوله بار، اسماعیل کوثری نماینده سابق مردم تهران با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرشار از آموزه های دینی و انقلابی است، گفت: رزمندگان جهت خدمت به اسلام و کشورشان، راه جبهه های حق علیه باطل را انتخاب نمودند و نگذاشتند که سنگرهای دفاع مقدس خالی بماند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و این در حالی است که چندین کشور، صدام حسین را در جنگ حمایت می کردند اما رزمندگان ما با سلاح ایمان، در مقابل ظلم و کفر ایستادگی کردند و حتی نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان در تجاوز دشمن باقی بماند.

وی ادامه داد: جوانان امروزی با الگو قرار دادن شهدا می توانند انقلاب اسلامی و زندگی خود را تغییر دهند و نگذارند که دشمن به واسطه تهاجم فرهنگی، فرهنگ ایرانی و اسلامی بودن را از کشورمان بگیرد.

کوثری با بیان اینکه برای وجب به وجب خاک کشورمان، قطره های خون بسیاری ریخته شده است، افزود: مسئولان کشورمان باید حداقل به واسطه احترام به خانواده شهدا، امورات کشور را به گونه ای اداره کنند که در مقابل خون شهدا شرمنده نشوند.

نماینده سابق مردم تهران با بیان اینکه جشنواره ره آورد سر زمین نور یکی از جشنواره هایی است که انگیزه را در مخاطبان راهیان نور به وجود می آورد تا احساسات خودشان در سفرهای راهیان نور را در موضوعات ادبی و هنری پیاده سازی نمایند، تاکید کرد: اینکه یک زائر راهیان نور به سفرهای راهیان نور برود و آنچه که از دوران دفاع مقدس درک کرده را با خلق یک آثار ادبی وهنری مثل عکس، شعر، داستان، دلنوشته، فیلم و... ماندگار نمایند، یکی از بزرگترین و ماندگارترین کارهای فرهنگی است چرا که ممکن است بسیاری از جوانان به واسطه همین آثار، جذب و علاقمند به اردوهای راهیان نور شوند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.