سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
د, 1393/11/13 - 11:15

تصاویر منتشر نشده از شهید «جهاد مغنیه»

شهید جهاد مغنیه از جمله شهدایی بود که در جریان یک حمله موشکی از جانب رژیم صهیونیستی همراه با چند تن اعضای حزب‌الله لبنان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید کنار مزار پدرش در آرامگاه مشهور حزب‌الله لبنان در جنوب بیروت به خاک سپرده شد.
به گزارش کوله بار، چندی پیش درست در روزهایی که دل‌مشغولی‌های فضای داخلی، مثل همیشه رسانه‌های ایرانی را در نوردیده بود، چند تلویزیون عرب‌زبان با پخش برنامه‌های عادی خود، یک خبر فوری روی خط فرستادند. در جریان یک حمله موشکی از جانب رژیم صهیونیستی، چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان و یک فرمانده ایرانی به شهادت رسیده‌ بودند. نام یکی از این شهدا برای ایرانی‌ها به‌شدت آشنا بود، جهاد مغنیه فرزند فرمانده قهرمان حزب‌الله لبنان که چند سال پیش به شهادت رسید. بلافاصله عکس‌ها و یادهایی از شهید جوان حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی ایرانی پخش شد. یکی از این تصاویر، تصاویر مشهوری بود که شهید جهاد را کنار فرمانده مشهور ایرانی حاج قاسم سلیمانی نشان می‌داد.

پیکر جهاد مغنیه در بیروت، کیلومترها دورتر از ایران تشییع شد و کنار مزار پدرش در آرامگاه مشهور حزب‌الله لبنان در جنوب بیروت دفن شد. بیرون از روضة الشهیدین، مزار نامدارترین شهدا و فرماندهان حزب‌الله تصاویر عکس‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری به چشم می‌خورد، کیلومترها دورتر از مرزهای ایران... . تصاویر منتشر نشده‌ای از  این شهید والا مقام در ادامه می‌آید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م
تسنیم

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.