سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
ش, 1395/03/15 - 22:34
سردار نقدی:

تقابل با دشمن یک اصل انقلابی گری است

رئیس سازمان بسیج گفت: پیامبر در برابر ابوجهل ها ایستاد و این انقلاب نیز برگرفته از همان منطق است، تاریخ بشر بستر مبارزه حق و باطل است و همیشه در دنیا این دو جریان در برابر هم ایستاده اند.
به گزارش کوله بار، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج و جانشین فرماندهی کل قوا در امر بسیج در راهپیمایی ۱۵ خرداد ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد ورامین بیان داشت: همه امت اسلام مدیون قیام این مردم است و گرامیداشت ۱۵ خرداد گرامیداشت فداکاری و ایثار است.
 
وی همچنین افزود: نهضت عظیمی که شاخص های والای ارزشمند را در دل خود قرار داده است و آغازگر انقلاب های عظیم شده است ریشه در عاشورا دارد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: این روز آغازگر رود معرفتی است که سرچشمه آن عاشورا است و این روز به آن دلیل به این نتیجه رسیده است.
 
سردار نقدی سپس بیان داشت: سرچشمه انقلاب اسلامی از نهضت عاشورا است، این همان منطق امام حسین(ع) و انجام تکلیف و ایستادن در مقابل ظلم و ظالم است.
 
وی در ادامه گفت: منطق این است که انسان آزاده که برای طی مسیر کمال و قله های شرافت انسانی خلق شده است هیچگاه زیر ظلم طاغوت نمی رود و هر وقت که طاغوت ها او را وادار می کنند تا یکی را از بین کشته شدن و یا زیر یوغ طاغوت رفتن یکی را انتخاب کند، او کشته شدن برای مقابله با ظلم انتخاب کند.
 
وی همچنین تاکید کرد:حادثه عاشورا در این قیام مردم دشت ورامین تکرار شد.
 
رئیس سازمان بسیج سپس اظهار داشت: شیخ محی الدین در ابتدای حرکت بر بلندی ایستاد و اعلام کرد سرنوشت این حرکت مشخص نیست و هر کس که می ترسد برگردد ولی همگان ایستادند.
 
وی ادامه داد: ما زیر بار ظلم نمی رویم هر چند که پیکر ما را در گندم زار یا چاه بندازند زیرا این همان فرهنگ انقلابی است، انقلابی شدن و ماندن یک بدعت یا نوآوری نیست بلکه یک سنت است که از انبیا و اولیای الهی به ما به ارث رسیده است.
 
سردار نقدی همچنین بیان داشت: پیامبر در برابر ابوجهل ها ایستاد و این انقلاب نیز برگرفته از همان منطق است، تاریخ بشر بستر مبارزه حق و باطل است و همیشه در دنیا این دو جریان در برابر هم ایستاده اند.
 
وی افزود: هر انسانی باید جای خود را در این مبارزه مشخص کند و معین کند در این صف آرایی که در طول تاریخ بوده و تا آخر نیز ادامه پیدا خواهد کرد، در کدام سمت قرار دارد.
 
رئیس سازمان بسیج سپس اظهار داشت: امروز آن چیزی که دشمنان درصدد مخدوش کردن آن هستند، همین صف آرایی و صف بستن است.
 
وی ادامه داد: هر کس که در راه خدا بوده و یار و یاور او است باید در این راه مبارزه کند، در طرف مقابل نیز همگان جز سپاه شیطان هستند.
 
وی سپس تاکید کرد:امام راحل فرمودند تا ظلم هست مبارزه هست و تا زمانی که مبارزه هست ما هم هستیم.
 
جانشین فرماندهی کل قوا در امر بسیج در ادامه بیان داشت: عده ای طعنه می زنند و می گویند که چرا باید گونه ای عمل کنیم که رسانه های دنیا به ما بگویند تروریست در صورتی که می توانیم با یکدیگر دوست باشیم، باید به این افراد گفت پیامبر دست برداشتن از دین را به هیچ قیمتی قبول نکرد.
 
وی همچنین افزود: زمانی که در مقابل ظلم می ایستید در برابر شما جبهه گیری کرده و صحبت می کنند، اما ما نباید دست از هدف خود برداریم، تقابل با دشمن و ایستادگی در برابر آن یک اصل انقلابی گری است
 
سردار نقدی در ادامه گفت: عده ای می خواهند اصل ماجرا را مورد هدف قرار دهند، به همین دلیل نیز می گویند عده ای توهم توطئه دارند که باید به این افراد گفت وصیت نامه امام خمینی(ره) را بخوانید.
 
وی ادامه داد: عده ای نیز می گویند امام خمینی آن زمان یک موضع داشتند که اگر امروز می بودند موضع دیگری می گرفتند به همین دلیل باید در مسائل امروز اجتهاد کرد در صورتی که امام خمینی(ره) در وصیت نامه خود می فرمایند این وصیت را می نویسیم خطاب به نسل های حاضر و آینده، این نشان دهنده آن است که آن مواضع برای امروز نیز هست.
 
وی همچنین افزود: بزرگترین دستاورد برجام شناختن ماهیت واقعی آمریکا بود که یکبار دیگر آمریکا را بشناسیم که چقدر دروغگو است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپس تاکید کرد: راه سعادت ما این است که روحیه انقلابی گری را تقویت کنیم و انقلابی گری یعنی دیدن دشمن و طاغوت، تا جایی که برگ برگ قرآن ثابت کردن این مطلب است.
 
وی افزود: دشمن وجود دارد، هر چند که جنگ تحمیلی تمام شده است، ولی دشمن در عرصه های دیگر وجود دارد و اینها مسائل کمی نیست.
 
وی سپس بیان داشت: شبکه های ماهوره ای فاسدی که درست کرده اند تا سبک زندگی غربی را به مردم ما بخورانند تا از مشکلات بعدی که به وجود می آید استفاده های خود را بکنند.
 
سردار نقدی در ادامه بیان داشت: پایگاه مرکزی این تفکرات که چگونه نسل ما را از بین برده و نسل جوان ما را به واسطه شهوت رانی از بین ببرند در آمریکا است، آنها می خواهند جوانان را غرق شهوت کنند تا جوانانی مانند جوانان قیام ۱۵ خرداد دیگر وجود نداشته باشد و بعضی ها در داخل کشور این دشمنی ها را حمایت می کنند.
 
وی همچنین افزود: عده ای که از رهبری دستور دارند تا شبکه ملی را به وجود آورده و از شر این فساد ها و مشکلات جلوگیری کنند و کم کاری می کنند، باید پاسخگو باشند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: سال های طولانی کشورمان دوست صمیمی آمریکا بود ولی جز فقر و بی هویتی و حقارت چیز دیگری نصیب ما نشد ولی به برکت ولایت و روحیه انقلابی امروز توانسته ایم پیشرفت کنیم.
 
جانشین فرماندهی کل قوا در امر بسیج در ادامه بیان داشت: مسئله ای که ما امروز در منطقه و کشورهای دیگر می بینیم شروع انقلاب های بزرگی مانند انقلاب اسلامی است که ماجرای ۱۵ خرداد ورامین به همین واسطه در حال تکرار است.
 
وی افزود: ماجرای اربعین نیجریه امتداد قیام ۱۵ خرداد ورامین بود که افراد زیادی به شهادت رسیدند و رهبرشان را به اسارت برده اند.
 
وی همچنین تاکید کرد: امروز به دلیل ۱۵ خرداد های بین المللی در آستانه ۲۲ بهمن های جهانی نیز هستیم
 
سردار نقدی سپس اظهارداشت: دشمنان ما امروز دیگر هیچ سلاحی ندارند پس همانند معاویه که از امام علی شکست خورده بود اعلام کرد ما با یکدیگر دوست بوده ایم تا از این طریق شکستش را جبران کند.
 
وی ادامه داد: امروز آمریکا به ایران می گوید با هم شریک باشیم تا جهان را چپاول کرده و همه را به جیب آمریکا بریزیم که ایران هیچوقت با آن شریک نخواهد شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپس تاکید کرد: امروز سلاح دشمن همان تزویر است و قرآن ها را بر سر نیزه زده است که اگر این را به درستی رد کنیم، دیگر هیچ سلاحی ندارند.
 
وی در خاتمه بیان داشت: اگر فریب این قرآن های سر نیزه رفته را بخوریم باید مانند یاران حضرت علی برویم و سال های دیگر باز گردیم ولی اگر بصیرت داشته باشیم و ادامه دهیم، پیروزی های غیر قابل تصور پیش روی ما است.
 
 
انتهای پیام/م
راه دانا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.