سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1395/10/27 - 18:50

جابه‌جایی مزار یک شهید با آبگیری سد گلورد

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: مزار یک شهید روستای رودبار منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر که با آبگیری سد گلورد به زیر آب می رود به زودی به قبرستان جدید روستای رودبار منتقل می شود.
به گزارش کوله بار، سید خالق سجادی در جمع خبرنگاران در فرمانداری بهشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه آبگیری سد گلورد تا پایان سال جاری آغاز می شود، عملیات قطع درختان حوضچه سد گلورد آغاز شده و 24 هزار مترمکعب چوب تا پایان بهمن ماه برداشت می شود و همچنین مزار یک شهید روستای رودبار منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر که با آبگیری سد گلورد به زیر آب می رود به زودی به قبرستان جدید روستای رودبار منتقل می شود.
 
 
وی افزود: پل دسترسی به روستاهای منطقه بالادست سد گلورد بر روی این سد به طول 200 متر احداث می شود. پیمانکار این پروژه انتخاب شده و در دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می شود و همچنین مسیر منتهی به پل به طول 4 کیلومتر آسفالت می شود.
 
فرماندار بهشهر گفت: افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی به طول 7 کیلومتر از روستای پرکلا تا روستای پارچ در منطقه هزارجریب بهشهر، افتتاح بهسازی راه های روستایی به طول 20 کیلومتر در منطقه هزارجریب بهشهر، بهره برداری 2 مرکز درمانی در روستاهای غریب محله و ارزت در منطقه هزارجریب، آغاز عملیات ساخت 2 مرکز درمانی در شهر بهشهر و روستای برما در هزارجریب از جمله پروژه های عمرانی شهرستان بهشهر در ایام دهه فجر سال جاری است.
 
سجادی ادامه داد: بهره برداری از آسفالت طرح هادی روستاهای گرجی محله، کوهستان، آسیابسر، شهیدآباد، پاسند و سارو در شهرستان بهشهر، احداث پل دسترسی بر روی رودخانه امام ده در منطقه پایین دست شهرستان، افتتاح 14 کیلومتر از پروژه دوبانده کردن جاده رستمکلا به بندر امیرآباد، از دیگر پروژه های عمرانی دهه فجر سال جاری در بهشهر است.
 
فرماندار بهشهر خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان جدید بهشهر بالغ بر 200 میلیارد تومان هزینه دارد و از سال گذشته مصوب شد که حدود ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان نیاز است و در 2 ماه اخیر بالغ بر 5 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شد و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد. با توجه به روند اجرای ساخت پروژه و قول پیمانکار، بیمارستان جدید بهشهر در ماه های نخست سال 96 به بهره برداری می رسد.
 
 
 
انتهای پیام/م.
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.