سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
چ, 1395/10/29 - 08:18
سردار ادیبی عنوان کرد

جریان «راهیان نور»؛به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه جریان راهیان نور به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است, گفت:عبرت‌های دفاع مقدس منشاء تحولات گذشته، حال و آینده بوده و این تحولات باید توسط رسانه به مردم منتقل شود.
 
به گزارش کوله بار؛ سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست هم‌اندیشی «جهاد رسانه شهید رهبر» که با حضور خبرنگاران افتخاری راهیان نور در ساختمان ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد در سخنانی نقش خبرنگاران در حوزه دفاع مقدس را مانند نقش رزمندگان آن دوران تشبیه کرد و گفت: خبرنگاران این حوزه با سلاح جدیدی در مناطق عملیاتی از اروندکنار تا تمرچین حضور دارند و با  زندگی در این سرزمین‌های مقدس معارف دفاع مقدس را با عمق جان خود به جامعه منتقل می‌کنند. 
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره بر خلق مخاطب در حماسه راهیان نور اظهار کرد: این موضوع باید جزو هنرمندی‌های خبرنگار این حوزه باشد که با حضور خود در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس, میلیون‌ها موضوع موجود در این حماسه بزرگ را استخراج کرده و به جامعه ارائه کند تا مردم با این موضوعات ارتباط برقرار کنند. 
 
وی جریان راهیان نور را ارتباط‌گیری با گذشته و منشاء عبرت‌های تلخ و شیرین برشمرد و گفت: این عبرت‌ها منشاء تحولات گذشته، حال و آینده است و این تحولات باید با هنر توسط رسانه به مردم منتقل شود. 
 
سردار ادیبی با بیان اینکه ما در کشور نیاز به کادر سازی و جریان مدیریتی انقلابی داریم، گفت:جریان راهیان نور و دفاع مقدس به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است و هدف ما این است که جریان گفتمان انقلاب اسلامی در این حماسه بزرگ برای آینده و مردم فراهم کنیم که در این صورت کادر مدیریتی کشور دارای قلبهای مطمئن و عشق به شهدا و خداوند خواهند بود و تمام این اتفاقات در آن سرزمین‌های نورانی اتفاق خواهد افتاد.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: جریان‌سازی دفاع مقدس و عبرتهای آن دوران که در سه حوزه احساس، منطق و حماسه شکل گرفته باید در نوشته‌ها و گزارشهای شفاهی و مکتوب به نحوی بیان شود تا پازل تحول در دفاع مقدس را در ذهن مردم ترسیم کند. 
 
وی پرداختن به موضوع احساسی دفاع مقدس را یکی از جنبه های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این زمینه باید گفتمان انقلاب اسلامی را از احساس به معارف آن پیوند زده شود تا این موضوع به خوبی در بین مردم زنده و پرداخته شود. انقلاب اسلامی دارای زیبایی‌ها و رویش‌هایی است که باید آن را برای همه به درستی ترسیم کنیم و خبرنگاران و اصحاب رسانه  به مانند رزمنده‌ای هستند که باید با هنر این موضوع را به مردم و اقشار جامعه منتقل کنند. 
 
سردار ادیبی در خاتمه گفت: در این راه اگر فعالیت های ما با اخلاص و برای رضای خدا باشد قطعا خدا این زحمات را می‌بیند و ما را در کارمان موفق خواهد کرد که این از وعده‌های خداوند است. 
 
انتهای پیام/م
تسنيم

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.