سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1395/03/11 - 23:16

جمع‌آوری خاطرات یکی از پزشکان نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس

رئیس حوزه هنری هرمزگان با تاکید بر اهمیت نقش فرماندهان و پرسنل نیروی دریایی در جنگ تحمیلی گفت:بدون شک حضور موثر و انکارناپذیر پرسنل نیروی دریایی ارتش در زمان جنگ و حفاظت از مرزهای آبی و دریایی کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و وظیفه ما این است که این رشادت و ایثار را ثبت وبه نسل آینده منتقل کنیم.
به گزارش کوله بار، انوشیروان پیش‌دار در نشستی با دریادارحسین سرهنگ‌نژاد با اشاره به فعالیت‌ها و اهداف مهم حوزه هنری در جمع‌آوری و ثبت خاطرات مربوط به دفاع مقدس گفت‌: حوزه هنری هرمزگان در راستای اهداف متعالی خود و با پیشنهاد امیردریادار آزاد،فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،اقدام به جمع‌آوری خاطرات حسین سرهنگ‌نژاد به عنوان اولین و تنها پزشک نیروی دریایی در زمان جنگ و حضور موثر ایشان در جزایر خلیج فارس و عملیات‌های ناوهای سهندو سبلان و جوشن و تولید این مجموعه خاطرات در قالب یک اثر مکتوب و فاخر می‌کند.
 
رئیس حوزه هنری هرمزگان با تاکید بر اهمیت نقش فرماندهان و پرسنل نیروی دریایی در جنگ تحمیلی گفت : بدون شک حضور موثر و انکار ناپذیر پرسنل نیروی دریایی ارتش در زمان جنگ و حفاظت از مرزهای آبی و دریایی کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و وظیفه ما این است که این رشادت و ایثار را ثبت وبه نسل آینده منتقل کنیم.
 
سرهنگ‌نژاد نیز در این نشست ضمن تشکر از حوزه هنری هرمزگان و نیروی دریایی گفت:بنده در این مجموعه که با تلاش شبانه روزی تهیه و تدوین شده است ، بخش عمده‌ای از خاطرات خود را در دوران جنگ تحمیلی نوشته و رشادت‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش را بازگو کرده‌ام و امیدوارم که این اثر بتواند بخش مهمی از خدمات و رشادت‌های پرسنل نیروی دریایی و پزشکانی که در زمان جنگ در جزایر خلیج فارس خدمت می‌کردند را به تصویر بکشد.
 
وی در ادامه اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس بارها پیش می‌آمد که پزشکان و جراحان نیروی دریایی ارتش در شرایط سخت و به مدت چند روز در اتاق عمل ، مشغول به فعالیت بودند اما هیچ چیزی نمی‌توانست در اراده و اعتقاد آنان خللی وارد کند.
 
به گزارش ایسنا، مجموعه خاطرات دکتر حسین سرهنگ نژاد دریاداردوم و جراح سابق نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس، پس از بازنویسی و تکمیل اطلاعات و اخذ مجوزهای مربوطه، توسط حوزه هنری هرمزگان به چاپ خواهد رسید.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.