سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1398/02/28 - 13:23

جمع‌آوری ۲۰۰ هزار سند مرتبط با دفاع مقدس در سمنان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از جمع‌آوری بالغ بر ۲۰۰ هزار سند مرتبط با دفاع مقدس خبر داد و گفت: این اسناد تا پایان سال ۹۸ به بیش از ۲۵۰ هزار سند می‌رسند.

به گزارش کوله بار، سرهنگ پاسدار حسن سلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس رزمندگان استان سمنان در دوران جنگ تحمیلی از سال‌ها پیش آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای انتشار سالانه ۳۰ جلد کتاب مرتبط با دفاع مقدس در استان سمنان برنامه‌ریزی شده خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها عمدتاً در حوزه‌های ادبیات، اسناد، آثار پژوهشی و… هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه امسال درصددیم که تلاش بیشتری در این بخش انجام دهیم ادامه داد: قرار است که در سال ۹۸، حدود ۵۰ عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در استان سمنان، تدوین و منتشر شود.

وی از دایره‌المعارف دفاع مقدس به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح کشور نام برد و گفت: کار تدوین دایره‌المعارف استانی دفاع مقدس نیز از سال‌ها پیش در استان سمنان کلید خورده و در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

سلامی با اشاره به اهمیت انتشار این دایره‌المعارف استانی افزود: پیش‌بینی می‌شود که این دانش‌نامه مهم ظرف دو سال آینده منتشر و راهی بازار کتاب شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف استان در حوزه انتشار کتب مرتبط با دفاع مقدس فعالیت دارند اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکنون بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب مرتبط با نقش رزمندگان این استان در سال‌های دفاع مقدس منتشر کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.